Suzuki recunoaste folosirea testelor incorecte privind economia de combustibil la 2,1 milioane vehicule vandute in Japonia
Data publicarii: 18-05-2016 | EconomieSuzuki, al patrulea mare producator auto nipon, a confirmat miercuri ca a utilizat metode de testare a emisiilor si a eficientei combustibilului care erau diferite de cele impuse de autoritatile de reglementare din Japonia, dar sustine ca testele adecvate au aratat ca nu este necesara modificarea datelor, transmit Bloomberg si Reuters.
Sunt afectate 16 modele vândute în acest moment în Japonia.
Testele incorecte au fost începute în 2010, sunt afectate aproximativ 2,1 milioane de vehicule, dar discrepanța între date nu afectează niciun vehicul Suzuki vândut peste hotare, a anunțat compania niponă.
Declarația vine după ce Ministerul Transporturilor din Japonia a cerut producătorilor auto niponi să retrimită datele privind economia de combustibil la toate vehiculele lor, pe fondul scandalului legat de Mitsubishi Motors, al șaselea mare producător auto nipon, care a admis că a exagerat economiile de combustibil pentru patru modele de automobile vândute pe piața japoneză și, de asemenea, că a utilizat metode de testare care nu respectă standardele japoneze începând din anul 1991.
Președintele Osamu Suzuki și-a cerut scuze după ce, în urma publicării informațiilor, acțiunile Suzuki au scăzut la Bursa de la Tokyo cu 9,4%, cel mai semnificativ declin din ultimii șapte ani.
În anul fiscal care s-a încheiat la 31 martie, Suzuki a vândut în Japonia 22% dintre cele 2,86 milioane de vehicule livrate pe plan mondial.
Capitalizarea de piață a Suzuki se ridică la aproximativ 11,7 miliarde de dolari, iar anul acesta acțiunile au scăzut cu 29%.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall