UPDATE ING: Clientii pot efectua tranzactii cu cardul la comercianti si la bancomat; toate serviciile sunt functionale
Data publicarii: 11-09-2016 | EconomieUPDATE ORA 00:04 Toate serviciile ING sunt in prezent functionale, iar clientii pot efectua tranzactii cu cardul la comercianti si la bancomat, anunta reprezentantii ING Bank Romania.
"Serviciile ING sunt funcționale. Acum și tranzacțiile cu cardul la comercianți și la bancomat sunt disponibile. Ne cerem scuze încă o dată pentru toate neplăcerile create. Am tratat situația cu maximă prioritate și am lucrat cu toate resursele necesare pentru a rezolva problemele tehnice cat mai repede posibil. Continuăm să monitorizăm stabilitatea serviciilor", precizează Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank Romania, într-un comunicat remis AGERPRES.
Banca a anunțat în cursul serii că ATM-urile, sistemele de acceptare a cardurilor ING și serviciul Home'Bank au fost indisponibile pentru clienții băncii din cauza unor erori în sistemul de stocare a datelor.
"Vă informăm că astăzi, 10 septembrie, orele 13:00, sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori în operare. Ca urmare a acestei situații tehnice neprevăzute, atât rețeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home'Bank au devenit indisponibile", menționa ING Bank România.
Reprezentanții băncii afirmă că această problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING.
"Lucram împreună cu furnizorii sistemului afectat în regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil. Această problema tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING, care sunt în deplina siguranță. Vom informa periodic clienții cu privire la stadiul remedierii acestei situații neplăcute. Ne cerem scuze pentru toate neplăcerile create și vă asigurăm că, împreună cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratăm rezolvarea acestei probleme în regim de maximă prioritate", a precizat Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank Romania, în comunicatul citat.
ING Bank oferă servicii bancare unui număr de peste 34 milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
* UPDATE ORA 22:26 ING: Serviciul Home'Bank este disponibil; celelalte servicii vor fi repuse succesiv în funcțiune
Serviciul Home'Bank a fost remediat și este disponibil pentru clienții băncii, iar în prezent se lucrează la remedierea celorlalte servicii, au anunțat, sâmbătă seara, reprezentanții ING Bank România.
"Avansăm cu testarea soluțiilor pentru remedierea celorlalte servicii și pe măsură ce acestea sunt stabile, le vom repune succesiv în funcțiune. Vom continua să vă informăm cu privire la evoluția situației", precizează Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank Romania, într-un comunicat remis AGERPRES.
Banca a anunțat în cursul serii că ATM-urile, sistemele de acceptare a cardurilor ING și serviciul Home'Bank au fost indisponibile pentru clienții băncii din cauza unor erori în sistemul de stocare a datelor.
"Vă informăm că astăzi, 10 septembrie, orele 13:00, sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori în operare. Ca urmare a acestei situații tehnice neprevăzute, atât rețeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home'Bank au devenit indisponibile", menționa ING Bank România.
Reprezentanții băncii afirmă că această problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING.
"Lucram împreună cu furnizorii sistemului afectat în regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil. Această problema tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING, care sunt în deplina siguranță. Vom informa periodic clienții cu privire la stadiul remedierii acestei situații neplăcute. Ne cerem scuze pentru toate neplăcerile create și vă asigurăm că, împreună cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratăm rezolvarea acestei probleme în regim de maximă prioritate", a precizat Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank Romania, în comunicatul citat.
ING Bank oferă servicii bancare unui număr de peste 34 milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
* ORA 20:16 ING: Rețeaua de ATM-uri și serviciul Home'Bank, indiponibile; se lucrează în regim de urgență pentru remedierea situației
ATM-urile, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home'Bank sunt indisponibile pentru clienții băncii din cauza unor erori în sistemul de stocare a datelor, însă se lucrează regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil, a anunțat, sâmbătă, ING Bank România.
"Vă informăm că astăzi, 10 septembrie, orele 13:00, sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori în operare. Ca urmare a acestei situații tehnice neprevăzute, atât rețeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home'Bank au devenit indisponibile", se arată în comunicatul transmis AGERPRES de ING România.
Reprezentanții băncii afirmă că această problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING.
"Lucram împreună cu furnizorii sistemului afectat în regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil. Această problema tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING, care sunt în deplina siguranță. Vom informa periodic clienții cu privire la stadiul remedierii acestei situații neplăcute. Ne cerem scuze pentru toate neplăcerile create și vă asigurăm că, împreună cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratăm rezolvarea acestei probleme în regim de maximă prioritate", precizează Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank Romania, în comunicatul citat.
ING Bank oferă servicii bancare unui număr de peste 34 milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall