Coreea de Sud: Renault, Ssangyong si Hyundai vor rechema la service peste 30.000 de masini
Data publicarii: 12-09-2016 | EconomieProducatorii auto Renault, Ssangyong si Hyundai vor rechema la service peste 30.000 de masini vandute in Coreea de Sud din cauza problemelor inregistrate la diverse componente auto, a anuntat luni Ministerul Transporturilor de la Seul, transmit site-ul koreaherald.com si Yonhap.
Renault Samsung Motors, subsidiara din Coreea de Sud a producătorului auto francez, va rechema unele sedanuri SM6 2.0 LPe deoarece problemele înregistrate de mecanismul de control al motorului ar putea opri alimentarea cu combustibil și ar putea provoca accidente. Sunt afectate 6.844 sedanuri produse în perioada decembrie 2015 — septembrie 2016.
Grupul sud-coreean Hyundai Motor va rechema la service 10.912 automobile de pasageri Grandeur pentru o problemă legate de scaunele care își pot schimba automat poziția. Din cauza posibilei eroziuni a componentelor din interiorul dispozitivelor de reglare, este posibilă o funcționare necorespunzătoare a scaunelor, care și-ar putea schimba poziția în timpul mersului.
Vehiculele rechemate la service sunt produse în perioada martie — august 2007.
De asemenea, producătorul auto va rechema la service 617 SUV-uri compact Hyundai Tucson fabricate în perioada decembrie 2015 — martie 2016, din cauza unei probleme a softului programului de transmisie care ar putea duce la întârzierea sau imposibilitatea accelerării după o oprire a vehiculului.
Ssangyong Motor, subsidiară a companiei indiene Mahindra & Mahindra Ltd., va rechema la service unele SUV-uri Tivoli din cauza unei posibile scurgeri de combustibil care ar putea provoca incendii.
Sunt afectate modelele diesel Tivoli produse în perioada iulie 2015 — ianuarie 2016.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall