Costin Borc: Siguranta cetatenilor, unul dintre atuurile Romaniei in atragerea de turisti straini
Data publicarii: 17-11-2016 | EconomieSiguranta cetatenilor este unul dintre atuurile Romaniei in atragerea de turisti straini, a spus, joi, viceprim-ministrul Costin Borc, ministru al Economiei, la deschiderea editiei de toamna a Targului de Turism al Romaniei (TTR).
"Siguranța cetățenilor este unul dintre lucrurile bune pe care România le are astăzi și de care oamenii de afaceri din turism trebuie să profite. A scăzut numărul infracțiunilor, a scăzut criminalitatea, și acestea sunt atuuri pentru turism, pentru că oamenii vin în locuri în care se simt în siguranță și România are astăzi acest avantaj. Mă bucur că în acest an turismul românesc a înregistrat o creștere și vin mai mulți turiști străini în țara noastră. Calitatea serviciilor în turism a crescut, de asemenea. Este important ca sectorul privat să-și păstreze coerența', a precizat Costin Borc.
Ministrul Economiei a apreciat că există o foarte bună organizare la nivel local.
"Mă bucur că sunt foarte multe organizații de management al destinațiilor care încep să se constituie în jurul litoralului, în București, în Bucovina, în Delta Dunării, dar nu numai. Există câteva lucruri foarte bune care se întâmplă. Mă bucur să găsesc la acest târg atât de mulți actori din industrie implicați împreună", a precizat Costin Borc.
În deschiderea Târgului de Turism al României, președintele Autorității Naționale pentru Turism (ANT), Anca Pavel-Nedea, a premiat două noi destinații de ecoturism — Țara Hațegului-Retezat și Ținutul Zimbrului-Parcul Natural Vânători Neamț.
"Mai există încă două destinații ecoturistice în România, dar chiar și așa, suntem printre puținii care au destinații ecoturistice recunoscute de UE. Vrem să creăm repoziționarea României. Vom organiza un concurs pentru a alege imaginea cea mai bună care să ne reprezinte în competiția globală. Credem în ceea ce simt autentic oamenii, destinații turistice consacrate și așteptăm mai multă imaginație din partea cetățenilor decât de la companiile care se ocupă cu asta. Vrem să repoziționăm România ca o destinație ecleptică și surprinzătoare, cu destinații turistice care se adresează consumatorului avizat", a precizat Anca Pavel-Nedea.
Autoritatea Națională pentru Turism a pregătit pentru TTR un proiect îndrăzneț și diferit, care "învăluie" vizitatorul și îi stimulează toate cele 5 simțuri, prin intermediul tehnologiei de ultimă generație, toate sub sloganul "Get ready to be inspired!".
Astfel, în cadrul standului Autorității Naționale pentru Turism, vizitatorii sunt invitați să trăiască o experiență hi-tech multisenzorială, fiind create zone speciale, în care, prin intermediul mai multor gadgeturi, aceștia vor putea reconstitui imaginea unor castele celebre din țara noastră sau pot interacționa cu decorul virtual interactiv al standului.
Reprezentanții Romexpo spun că ediția de toamnă a TTR va continua și în anul 2017, după ce ANAT anunțase că din 2017 va rămâne partener al târgului doar pentru ediția din februarie.
"Romexpo va organiza și în anul 2017 cele două ediții de tradiție ale Târgului de Turism al României, cea de primăvară, care se va desfășura între 16 și 19 februarie 2017 și cea de toamnă, care se va desfășura între 16 și 19 noiembrie 2017. Ediția de primăvară va fi organizată în colaborare cu partenerul strategic Asociația Națională a Agențiilor de Turism — ANAT", spun reprezentanții Romexpo.
Timp de patru zile, peste 230 de agenții de turism și turoperatori din România, Austria, Bulgaria, Germania, Grecia, India, Iordania, Israel, Italia, Macedonia, Marea Britanie, Palestina, Republica Dominicană și Ungaria sunt prezenți la Târgului de Turism al României (TTR), care se desfășoară în perioada 17-20 noiembrie.
Târgul de Turism al României este organizat și găzduit de Romexpo, în parteneriat cu Camerele de Comerț și Industrie din România, Asociația Naționala a Agențiilor de Turism din România (ANAT), Organizația Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federația Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) și Asociația Națională de Turism Rural, Ecologic și Cultural (ANTREC).
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut