Szentes (CFR Calatori): Peste 6.000 de pasageri au renuntat la calatorii in perioada viscolului; suma restituita, 260.166 lei
Data publicarii: 25-01-2017 | EconomiePeste 6.000 de pasageri au solicitat CFR Calatori restituirea contravalorii biletelor de calatorie in perioadele de viscol, suma totala depasind 260.000 de lei, a declarat, intr-un interviu acordat AGERPRES, directorul general al companiei, Iosif Szentes.
În plus, în perioada 6 — 13 ianuarie, când a avut loc primul val de viscol, s-au înregistrat 113 defecțiuni la locomotive și automotoare, iar sucursalele București, Craiova, Iași, Galați și Constanța, afectate de condițiile meteo nefavorabile, au avut un consum suplimentar de 121 de tone de motorină, comparativ cu perioada similară din luna decembrie 2016.
"Am înregistrat și daune la materialul rulant și consumuri mai mari de combustibil. Numai în perioada 6 — 13 ianuarie, când a fost primul val de viscol, s-au înregistrat 113 defecțiuni la locomotive și automotoare care aparțin depourilor din toată țara. Cinci dintre sucursalele CFR Călători (București, Craiova, Iași, Galați și Constanța), afectate de condițiile meteo nefavorabile, au avut un consum suplimentar de 121 de tone de motorină, comparativ cu perioada similară din luna decembrie 2016. În plus, în perioada 5 — 20 ianuarie, 6.015 pasageri au solicitat restituirea contravalorii biletelor/călătoriilor, cu o valoare de 260.166 lei", a spus Iosif Szentes.
Șeful CFR Călători a subliniat că, pe parcursul valurilor de viscol, calea ferată a reprezentat un mijloc de transport funcțional pentru cei care aveau nevoie de a se deplasa între localități spre care nu existau alte variante de călătorie. "Deși circulația s-a desfășurat în condiții dificile de iarnă, nu au fost trenuri blocate. Mii de feroviari au făcut eforturi, în viscol, frig, zăpezi, 24 ore din 24, pentru ca oamenii să ajungă în siguranță la destinație", a subliniat el.
Szentes a admis că au existat întârzieri și disfuncționalități în timpul călătoriilor, dar acestea au fost generate de măsurile preventive luate împreună cu CFR SA.
"Au fost, într-adevăr, întârzieri și disfuncționalități în timpul călătoriilor, generate de măsurile preventive pe care le-am luat împreună cu colegii de la Infrastructură, ca de exemplu: viteze reduse impuse de condițiile meteo, de necesitatea atașării locomotivelor Diesel pe anumite intervale de stații, unde tracțiunea electrică nu mai era posibilă, și, nu în ultimul rând, de necesitatea intervențiilor cu utilaje. Însă, prioritatea noastră a fost aceea de a transporta pasagerii în siguranță și de a menține legăturile între localități", a explicat directorul general al CFR Călători.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall