Kraft Foods a lansat pralinele Poiana din categoria de lux

Data publicarii: 14-12-2006
Consumatorii romani prefera produse de o calitate superioara pentru care sunt dispusi sa plateasca mai mult, cum sunt spre exemplu pralinele, produs la care vanzarile au inregistrat o crestere de peste 30%, se arata intr-un comunicat al Kraft Foods Romania. Cresterea spectaculoasa a consumului de praline a determinat Kraft Foods Romania sa lanseze pe piata praline de ciocolata cu alune intregi, pentru categoria de consumatori de lux, se arata intr-un comunicat emis, joi, de companie.

"Piata romaneasca este una foarte competitiva, cu jucatori care lucreaza din greu. Dar competitia acerba ne motiveaza si ne da energie sa lucram mai mult si mai bine pentru a oferi consumatorilor nostri cea mai buna oferta", a declarat directorul general Kraft Foods Romania, Peter Mueller. Compania a lansat Poiana de Luxe, praline de ciocolata cu alune intregi, un produs special pentru perioada sarbatorilor.

Dintre segmentele pietei de ciocolata pralinele au inregistrat cea mai spectaculoasa crestere, peste 30 % in volum si aproximativ 50 % in valoare.

In Romania, consumul mediu este de 1,7 kg de ciocolata/ cap de locuitor, ceea ce inseamna ca 88% din populatia tarii mananca ciocolata. Dintre consumatori, mai mult de jumatate, anume 60% sunt femei.

Creata si lansata in 1995 de Kraft Foods Romania, Poiana este cea mai bine vanduta ciocolata din Romania. In ultimii 11 ani, s-au vandut peste 36.000 de tone de ciocolata Poiana, ceea ce reprezinta circa 360 de milioane de tablete.

Alaturi de ciocolata Poiana, Kraft Foods Romania a mai adus pe piata romaneasca cafeaua Jacobs, crema de branza Philadelphia si ciocolata Milka. In 2005, compania a obtinut venituri brute de 120 de milioane de dolari.

Sursa: NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: