Studiu Facebook: Circa o treime din IMM-urile din Romania gestioneaza noul mediu digital, invatand de la altii
Data publicarii: 18-05-2017 | EconomieCirca o treime (30%) dintre intreprinderile mici si mijlocii (IMM) din Romania, care au incredere in economie, invata de la alte entitati similare pentru a putea gestiona noul mediu digital, releva studiul "Future of Business", realizat de Facebook, la nivel international.
Potrivit cercetării, 76% dintre întreprinderile chestionate, care nu au încredere în economie, nu învață de la altele pentru a se educa în vederea dezvoltării unei economii digitale.
La nivel general, 30% dintre IMM-uri au afirmat că învățând unii de la alții reprezintă una dintre principalele căi prin care se obțin informațiile și se educă pentru a putea gestiona noul mediu digital, pe lângă cursurile offline (39%), blogurile sau forumurile online (41%), formarea online (42%) și căutările online (68%), căpătând astfel mai multă încredere în afaceri.
În ceea ce privește comerțul internațional, companiile din acest domeniu susțin că învață din mai multe surse și au un număr peste medie de interese educaționale legate de business. De asemenea, există de trei ori și jumătate mai multe șanse ca acestea să invoce interesul educațional pentru o mai bună informare cu privire la comerțul internațional.
Totodată, 30% din totalul întreprinderilor care au extins numărul locurilor de muncă în ultimele șase luni, respectiv 34% dintre cele care intenționează să facă acest lucru în următoarele șase luni, au învățat și de la alte companii. În schimb, în rândul întreprinderilor care au scăzut numărul locurilor de muncă în ultimele șase luni sau intenționează să facă acest lucru în următoarele șase luni, învățarea de la alte companii este mai puțin pronunțată (30%, respectiv 24%).
Lansat pentru prima dată în februarie 2016, raportul "Future of Business" (Viitorul afacerilor) face parte din angajamentul Facebook de a ajuta întreprinderile mici și mijlocii să profite de cunoștințele și instrumentele digitale pentru a încuraja creșterea. Sondajul cuprinde întrebări despre percepția activității economice curente și viitoare, provocările, caracteristicile și strategia întreprinderii. Aproape 200.000 de IMM-uri din peste 40 de țări au luat parte la sondaj, iar respondenții provin din rândul celor 70 de milioane de companii care au o pagină de Facebook activă.
Raportul "Future of Business", un parteneriat între Facebook, Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE) și Banca Mondială, oferă o viziune oportună asupra mediului economic în care operează întreprinderile și arată care sunt acele companii care ajută la o luare a deciziilor informată la toate nivelurile și propune perspective care pot ajuta companiile să crească.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut