Directorul Volkswagen crede ca noile modele vor duce la cresterea profitului si a vanzarilor
Data publicarii: 17-06-2017 | EconomieGrupul auto german Volkswagen face progrese in eforturile sale destinate cresterii profitabilitatii la principala sa marca si pentru 2018 se asteapta la rezultate solide gratie mai multor noi modele, a declarat vineri directorul responsabil pentru marca Volkswagen, Herbert Diess, informeaza Reuters.
Divizia principală a celui mai mare constructor auto mondial este în prezent restructurată și mai multe mii de locuri de muncă sunt eliminate pe măsură ce compania se străduiește să depășească scandalul Dieselgate și să facă trecerea la automobilele electrice.
Herbert Diess a dezvăluit vineri că în acest an marca Volkswagen va lansa peste 10 noi modele, printre care un model fastback Arteon și o versiune restilizată a modelului subcompact Polo, unul din cele mai bine vândute modele Volkswagen din toate timpurilor, ceea ce va stimula cererea și va susține relansarea mărcii.
"Facem progrese solide. 2018 va fi un an puternic pentru VW", a spus Diess cu ocazia unui eveniment de prezentare a noului Polo pentru jurnaliști. Diess a adăugat că lansarea unui nou produs a dus întotdeauna la îmbunătățirea marjelor.
În primul trimestru al acestui an, marja operațională a VW a crescut până la 4,6%, de la 0,3% în perioada similară a anului trecut, dar este în continuare sub cea realizată de rivalii francezi PSA Peugeot Citroen și Renault.
"Cel mai important lucru este ofensiva de produs din următoarele luni", a subliniat Diess.
Volkswagen mizează pe modelul Polo pentru relansarea vânzărilor sale pe piața europeană, unde în perioada ianuarie-mai 2017 livrările mărcii VW au scăzut cu 0,2% în ritm anual până la 726.000 de autoturisme.
Noul Polo, care urmează să ajungă în reprezentanțe în luna octombrie la un preț începând cu 12.975 de euro, este principalul produs lansat de VW în acest an, urmat de noul T-Roc, un SUV de mărimea unui Golf, care va fi lansat la finele lui 2017.
Un purtător de cuvânt de la VW a refuzat să precizeze care sunt emisiile de oxid de azot ale noului Polo și dacă aceste emisii vor respecta obiectivele UE, arătând că la acest moment compania are doar date estimative care nu pot fi făcute publice.
Cu toate acestea, noul Polo va crește și mai mult competiția pe segmentul automobilelor subcompact din Europa, unde Volkswagen concurează cu noua versiune restilizată a modelului Ford Fiesta și o versiune îmbunătățită a modelului Renault Clio.
Însă analiștii de la firma de cercetare IHS Markit estimează că modelul lansat de Volkswagen va câștiga această competiție. Potrivit IHS, numărul de autoturisme Polo livrate ar urma să crească cu 25%, de la 293.700 în acest an până la 368.158 de unități în 2025, față de o creștere de 2,7% pentru Ford Fiesta până la 328.846 unități și o creștere de 32% a livrărilor de Renault Clio până la 185.525 de unități.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall