Dragos Neacsu: 44% dintre romani se bazeaza pe impresiile altora pentru a testa un anume produs financiar

Data publicarii: 02-07-2017 | Economie

Cei mai multi dintre romani se uita pe net, probabil, pentru a se informa cu privire la realizarea unei investitii, 44% dintre ei bazandu-se pe impresiile altora pentru a testa un anume produs financiar, a declarat Dragos Neacsu, CEO Erste Asset Management, intr-un clip publicat pe pagina de Youtube a Bursei de Valori Bucuresti (BVB).

'Probabil că cei mai mulți se uită pe net, în momentul de față. Nu știu dacă se pricep foarte bine să întrebe acolo unde trebuie. Întreabă, de regulă, la personajul colectiv numit 'Tanti Aglaia'. Cea mai mare parte dintre români se bazează nu pe experiențe personale, ci pe ale altora, și pe relatările unor terți în care ei au încredere, fie că sunt membri ai familiei, fie că sunt colegi de muncă, de birou, de studii, care le relatează fie la prima mână, fie la mâna a doua, impresii despre experiența lor sau a altora în a testa un anume produs financiar sau altul. Undeva spre 43-44% din urban, pe un studiu sociologic făcut de noi în grupele de vârstă 25-55 de ani, se bazează predominant, ca sursă de informație, pe impresiile altora și mai puțin pe ceea ce au trăit pe pielea proprie', a afirmat Neacșu.

În momentul actual, spune el, fondurile deschise de investiții din România, cele care oferă continuu posibilitatea de a intra și a investi, au un preț de intrare foarte mic, de la câteva zeci de lei până la o sută.

'Pentru orice buzunar, acest produs este disponibil, tangibil, în măsura în care te-ai informat', a mai arătat CEO-ul Erste Asset Management.

Sursa: Agerpress

Ultimele stiri pe BankNews.ro: