Dragos Neacsu: 44% dintre romani se bazeaza pe impresiile altora pentru a testa un anume produs financiar
Data publicarii: 02-07-2017 | EconomieCei mai multi dintre romani se uita pe net, probabil, pentru a se informa cu privire la realizarea unei investitii, 44% dintre ei bazandu-se pe impresiile altora pentru a testa un anume produs financiar, a declarat Dragos Neacsu, CEO Erste Asset Management, intr-un clip publicat pe pagina de Youtube a Bursei de Valori Bucuresti (BVB).
'Probabil că cei mai mulți se uită pe net, în momentul de față. Nu știu dacă se pricep foarte bine să întrebe acolo unde trebuie. Întreabă, de regulă, la personajul colectiv numit 'Tanti Aglaia'. Cea mai mare parte dintre români se bazează nu pe experiențe personale, ci pe ale altora, și pe relatările unor terți în care ei au încredere, fie că sunt membri ai familiei, fie că sunt colegi de muncă, de birou, de studii, care le relatează fie la prima mână, fie la mâna a doua, impresii despre experiența lor sau a altora în a testa un anume produs financiar sau altul. Undeva spre 43-44% din urban, pe un studiu sociologic făcut de noi în grupele de vârstă 25-55 de ani, se bazează predominant, ca sursă de informație, pe impresiile altora și mai puțin pe ceea ce au trăit pe pielea proprie', a afirmat Neacșu.
În momentul actual, spune el, fondurile deschise de investiții din România, cele care oferă continuu posibilitatea de a intra și a investi, au un preț de intrare foarte mic, de la câteva zeci de lei până la o sută.
'Pentru orice buzunar, acest produs este disponibil, tangibil, în măsura în care te-ai informat', a mai arătat CEO-ul Erste Asset Management.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut