Predescu (CFR Calatori): Pasagerii trenului IR1696 au ajuns la destinatie in siguranta, dar cu o intarziere de trei ore; manevrele de la Radomiresti (Olt) au durat o ora
Data publicarii: 19-07-2017 | EconomieCei 300 de calatori care se aflau in trenul IR 1696, care circula pe ruta Timisoara Nord - Bucuresti Nord, au ajuns in siguranta la destinatie, dar cu o intarziere de aproximativ trei ore, o ora fiind generata de situatia de la Radomiresti (Olt), cand trenul a franat automat, a declarat, marti, pentru AGERPRES, purtatorul de cuvant al companiei, Alina Predescu.
"Trenul IR 1696 a ajuns la destinație de la 11:00, cu o întârziere de aproximativ trei ore, o oră fiind generată de situația de la Radomirești când trenul s-a frânat automat. Locomotiva a făcut niște manevre, s-a dus în stație, s-a reîntors, pentru că trebuia să facă proba frânei în condițiile în care așa sunt procedurile. A durat o anumită perioadă de timp până când șeful de tren și mecanicul au verificat din punct de vedere tehnic toată garnitura. Ulterior, trenul a plecat spre destinație și a ajuns la Gara de Nord cu o întârziere de trei ore, celelalte două ore fiind generate de limitările de viteză din cauza lucrărilor la infrastructură. Pasagerii erau în tren când au fost efectuate toate aceste manevre, dar au fost în afara oricărui pericol, aceștia ajungând la destinație în siguranță cu aceeași garnitură", a precizat Predescu.
Potrivit unui comunicat al CFR Călători, marți, 18 iulie 2017, în jurul orei 8:00, trenul InterRegio 1696 Timișoara — București a frânat automat în zona Dradomirești.
"Cei aproximativ 300 pasageri și și-au continuat călătoria în același tren, fără a fi pusă în pericol siguranța și securitatea acestora. Garnitura și-a reluat traseul, după aproximativ o oră de staționare și după realizarea tuturor probelor care se impun prin reglementările în vigoare", precizează comunicatul companiei.
În prezent sunt cercetate cauzele care au condus la aceasta situație, menționează reprezentanții CFR.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut