Generatia Millennials va avea cea mai mare putere de cumparare, in cativa ani (studiu)
Data publicarii: 23-08-2017 | EconomieGrupul Generatiei Millennials este cel care va avea cea mai mare putere de cumparare, in cativa ani, ceea ce inseamna ca acum este foarte important pentru fiecare producator si furnizor de servicii sa castige increderea si banii acestor membri prin metode competitive, arata rezultatele sondajului ICERTIAS Best Buy Award Millenials 2017/2018.
"Din cauza acestor schimbări semnificative în tendințele curente, din ce în ce mai multe companii își îndreaptă activitățile de marketing spre generația Y-Millennials", se menționează în document.
În cadrul topului producătorilor și furnizorilor de servicii din România, se află Unilever pe categoria calitate-preț, în timp ce Dacia a fost votată pe primul loc în categoria autoturismelor.
''Unilever a ajuns pe primul loc datorită raportului calitate-preț dintr-un total de 4 categorii care au participat la sondaj, acesta fiind cel mai bun rezultat pe care l-a obținut o companie în cercetare de piața Best Buy Award Millennials 2017/2018 în România. Dacia a fost votată pe primul loc în categoria autoturismelor, în timp ce Elseve este pe primul loc în categoria șampoanelor de păr. De asemenea, generația Millennials din România a decis că Zuzu este cel mai bun din categoria iaurturilor, iar Atifco este cel mai bun din categoria orezului în studiul independent de piață referitor la cel mai bun raport preț-calitate de pe piața românească", menționează sursa citată.
Printre câștigătorii la alte categorii se numără Alpin57 Lux (înghețată), Prigat (suc de fructe), Zewa (hârtie igienica), Dove (gel de duș), Altex (lanț de magazine en-detail cu echipamente de tehnologie), Milka (ciocolată), Hervis (magazine en-detail pentru articole sportive), Asirom (companie de asigurări), Titan (pâine, chifle și alte produse de brutărie), Digi (furnizor de televiziune digitală).
"Generatia Millennials (cunoscută și ca Generația Y) reprezintă valul demografic care a urmat după Generația X. Nu există date precise pentru a delimita momentele de început și de sfârșit ale acestui val. Experții demografici și cercetătorii au stabilit ca referință anul nașterii între 1980 și a doua jumătate a anilor 1990 — începutul anilor 2000", conform sursei citate.
Studiul relevă, totodată, că Generația Y se bazează pe informațiile disponibile pe Internet, pe părerile necunoscuților, acceptă cu ușurință produse și servicii noi, vor să fie inovatori, nu urmăritori, și determină creșterea și dezvoltarea economică.
Studiul de piață a fost realizat online pe piața românească în intervalul iunie — iulie 2017, pe un eșantion de 1.200 respondenți, cu vârste între 18 și 37 de ani.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall