Programul ''Litoralul pentru Toti'' incepe luni; preturile pornesc de la 159 de lei pentru sase nopti
Data publicarii: 28-08-2017 | EconomieFederatia Patronatelor din Turismul Romanesc (FPTR) deruleaza programul ''Litoralul pentru Toti'', editia de toamna 2017, in perioada 28 august - 1 octombrie 2017, cu posibilitatea de prelungire, a anuntat FPTR pe site-ul propriu.
''Programul special 'Litoralul pentru Toți' suscită de la an la an un interes crescând din partea turiștilor, cărora le venim în întâmpinare cu sejururi în extrasezon pe litoralul românesc, la prețuri foarte avantajoase. Pentru a veni în sprijinul turiștilor, lansarea acestei ediții beneficiază de aceleași tarife maximale din ediția din primavară 2017, ceea ce înseamnă că aceste pachete pot avea și prețuri inferioare acestor plafoane tarifare'', menționează sursa citată.
Pentru zona Mamaia — Constanța — Eforie tarifele maximale pentru această ediție la sejur 6 nopți/persoană ajung până la 205 lei la Hotel 1*, fără mic dejun, 235 lei / la Hotel 2*, fără mic dejun, 265 lei la Hotel 3*, fără mic dejun, 315 lei la Hotel 2* cu mic dejun, 425 lei la Hotel 3* cu mic dejun, 485 lei la Hotel 4*, cu mic dejun, 605 lei la Hotel 5 *, cu mic dejun.
Pentru sudul litoralului (stațiunile Costinești, Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus, Saturn, Mangalia, 2 Mai, Vama Veche), tarifele maximale pentru această ediție pornesc de la 159 lei de persoană pentru un Hotel de o stea, fără mic dejun, și ajung la 469 lei pentru un Hotel de 5 stele cu mic dejun.
''Sejurul minim este de 6 nopți, dar se pot valorifica și sejururi mai mari de 6 nopți. Pentru prestatorii care oferă servicii de cazare cu mic dejun sau all inclusive, valoarea mesei va fi stabilită de fiecare prestator în parte. Sejururile achitate nu sunt transmisibile și nu se permite restituirea sumelor plătite decât în condițiile legii. Oferta va fi valorificată numai prin agențiile de turism, relația contractuală realizându-se între agenție și turist, respectiv între hotel și agenție. Referitor la tarifele practicate, menționăm că FPTR propune păstrarea tarifelor de la ediția precedentă, precum și diferențierea pe fiecare categorie de clasificare și între stațiunile din nordul și sudul litoralului'', menționează Federația.
Negocierea tarifelor și a comisioanelor se face de către fiecare prestator în parte cu fiecare agenție parteneră prin încheierea unui contract, anexa la contract sau convenție. Organizațiile implicate în lansarea acestui program vor face numai propuneri de tarife și comisioane maximale. Comisionul recomandat pentru agențiile de turism va fi de aproximativ 15% incluzând TVA. Taxele locale se achită separat, de către turist, la recepția hotelului.
Sistemul de vânzare a programului ''Litoralul pentru Toți'' este primul venit, primul servit.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut