CEC Bank, locul 13 in topul celor mai valoroase 50 de branduri romanesti
Data publicarii: 31-08-2017 | EconomieCEC Bank a ocupat locul 13 in clasamentul celor mai valoroase 50 de branduri romanesti, realizat de Brand Finance Romania, acest top reprezentand prima evaluare sistematica a celor mai valoroase branduri nationale din toate sectoarele economice, informeaza un comunicat al bancii remis miercuri AGERPRES.
"În prezent, CEC Bank se regăsește în grupul băncilor de elită din România, printre primele șase ca mărime din România, cu o cotă de piață de peste 7%. Prezentă în clasamentul Brand Finance ne onorează și totodată ne obligă să continuăm într-un ritm și mai susținut procesul de consolidare a statutului de banca universală, în paralel cu creșterea puternică a volumului de credite și a profitabilității", a declarat Radu Gratian Ghețea, președinte — director general CEC Bank.
Brandul CEC Bank este evaluat la 56 de milioane de euro, potrivit raportului Brand Finance.
Reprezentanții băncii susțin că prezența în acest clasament demonstrează succesul strategiei de dezvoltare anunțate în 2007, care prevedea că "pe termen lung, CEC trebuie să devină o bancă comercială universală puternică, un competitor real pe toate segmentele pieței bancare (retail, IMM-uri, finanțarea activităților agricole și chiar a marilor corporații)".
Banca a demarat în 2008 un amplu proces de rebranding, având ca prioritate strategică susținerea segmentului IMM-urilor, agriculturii și a autorităților administrației publice locale.
De asemenea, CEC Bank a înregistrat profit timp de 10 ani consecutiv, în pofida contextului economic dificil.
În 2016, Banca a obținut un profit brut de 15,8 milioane lei, în pofida condițiilor generate de creșterea semnificativă a cheltuielilor cu ajustările pentru deprecierea creditelor neperformante, iar în primele patru luni din acest an, profitul brut a fost de 91 milioane lei, conform datelor anunțate de bancă în luna mai a acestui an. CEC Bank a avut în 2016 o cotă de piață de 7,16% din total active bancare.
Brand Finance este o companie globala de consultanță strategică și evaluare de business, cu expertiză recunoscută în domeniul evaluării de brand. Compania realizează studii anuale în care evaluează mii de branduri globale și naționale, din toate sectoarele economice.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall