70% dintre consumatorii romani raman fideli brandului care a gresit fata de ei (studiu)
Data publicarii: 15-09-2017 | EconomieSapte din zece romani sunt deschisi sa cumpere, in continuare, produsele companiilor care gresesc fata de ei, atat timp cat acestea incearca sa-si repare greseala, iar, pe de alta parte, 19% dintre consumatori considera ca brandurile din Romania sunt sincere, arata rezultatele unui studiu de specialitate, dat joi publicitatii.
În același context al reacției față de o serie de atitudini, 90% dintre cei chestionați preferă persoanele care au anumite defecte pe care le recunosc, în detrimentul celor perfecte sau care sunt în căutarea perfecțiunii.
În ceea ce privește persoanele publice, șapte din zece respondenți sunt de părere că acestea nu ar trebui să încerce să pară perfecte, ci să arate realitatea exact așa cum este. În schimb, trei din zece respondenți consideră că persoanele publice trebuie să promoveze partea lor bună, pentru a fi exemple de urmat.
Potrivit cercetării iSense Solutions, cinci din zece consumatori sunt de părere că o companie se poate revanșa față de ei dacă își cere scuze și îi surprinde cu ceva plăcut. Totodată, în viziunea celor intervievați, alte modalități prin care brandurile își pot repara greșeala față de clienții lor sunt fie să răspundă prompt (30%), fie să își ceară pur și simplu scuze (14%).
La nivel general, însă, din punct de vedere al onestității, doar 19% dintre consumatori consideră că brandurile din România sunt sincere.
Conform rezultatelor studiului de specialitate, 80% dintre consumatorii români cred că o companie trebuie să nu fie interesată doar de profit și să aibă principii morale, circa trei sferturi (74%) spun că aceasta trebuie să se poarte bine cu angajații, să nu îi exploateze.
Studiul a fost realizat online de compania iSense Solutions pe un eșantion de 1.051 de respondenți din mediul urban, membri ai Panelului ResearchRomania.ro.
Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 16 și 65 de ani din mediul urban din România, iar marja de eroare este de +/-3,02% la un nivel de încredere de 95%.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall