Intarzieri de zeci de minute in Gara de Nord, in urma unor verificari pe segmentul de cale ferata Brazi-Ploiesti Vest
Data publicarii: 02-10-2017 | EconomieSase trenuri inregistreaza, luni dimineata, intarzieri de cateva zeci de minute din cauza unor verificari ce au fost efectuate, pe ambele fire de circulatie, de echipele feroviare pe segmentul de cale ferata Brazi-Ploiesti Vest (10 kilometri), dupa ce pe panoul de comanda din dispecerat aceasta sectiune aparea ocupata (este colorata in rosu).
Potrivit tabelei din Gara de Nord, cele mai mari întârzieri, de 45 de minute și, respectiv, 35 de minute, le au trenurile IR 1696 de la Timișoara, care trebuia să ajungă în Capitală la ora 8:22, și IR 1644 de la Sibiu (sosire 8:33).
De asemenea, trenul IR 14032 Brașov — București Nord, care trebuia să sosească la ora 8:20, a consemnat o întârziere de 25 de minute. Tot 25 de minute a întârziat și IR 1644, de la Sighetu Marmației, care trebuia să ajungă în Gara de Nord la 8:33.
Și IR 12558 Buzău — București Nord are o întârziere de 10 minute.
Câte cinci minute de întârzieri au trenurile IR 15090, IR 12570 și IR 15990 de la Târgoviște, Galați și, respectiv, Craiova.
Trenurile de călători care tranzitează zona Ploiești Vest — Brazi vor înregistra întârzieri, deoarece vor circula la cale liberă pe acest tronson, ca urmare a faptului că pe panoul de comandă din dispecerat această secțiune apare ocupată (este colorată în roșu), a anunțat luni dimineața CFR SA.
"Echipele feroviare intervin la această oră pe segmentul de cale ferată Brazi-Ploiești Vest (10 km) pentru verificarea componentelor infrastructurii feroviare, pe ambele fire de circulație. Până la finalizarea verificărilor pe secțiunile ocupate, circulația trenurilor se desfășoară în condiții speciale, de tip cale liberă, sub atenta supraveghere a personalului feroviar care dirijează traficul pe bază de comandă telefonică. Trenurile de călători care tranzitează zona Brazi — Ploiești Vest vor înregistra întârzieri la sosire și la plecare din stații, deoarece pe toată perioada intervenției se diminuează capacitatea secțiilor de circulație și se prelungesc timpii de mers", au precizat reprezentanții CFR SA.
Potrivit acestora, zona ocupată înseamnă că nu se poate da drumul la tren pe acea zona până nu se verifică de ce apare ocupată. Personalul verifică zona pentru a vedea care dintre componente nu funcționează normal.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut