Telefonul mobil, cel mai important instrument de shopping pentru 46% dintre romani (studiu)
Data publicarii: 30-10-2017 | EconomieTelefonul mobil a devenit cel mai important instrument de shopping pentru 46% dintre romani, se arata intr-un studiu al GfK remis, luni, AGERPRES.
'Compararea prețurilor din diferite magazine este o practică tot mai frecventă pentru 45% dintre cei chestionați, România situându-se peste nivelul global la acest capitol, fapt care arată atenția sporită pentru găsirea celui mai bun raport calitate-preț pentru produsele căutate. 4 din 10 respondenți au folosit mai des față de anul trecut motoarele de căutare ca ajutor la cumpărături, iar 31% au utilizat aplicații ale retailerilor. Telefonul mobil a devenit cel mai important instrument de shopping pentru 46% dintre români', se arată în document.
Conform sursei citate, 56% dintre români, față de 45% la nivel global, spun că apreciază când site-urile web le fac recomandări pe baza intereselor lor, arătate în vizitele anterioare.
'Oricât de mult și-ar dori marketerii loialitate față de produsele sau magazinele lor se pare că aceasta este din ce în ce mai greu de obținut. Peste jumătate dintre consumatorii români sunt de acord cu afirmația că retailerii, advertiserii și brandurile ne influențează mai puțin ca oricând decizia de cumpărare. Comparația mai ușoară a produselor și a prețurilor, la un click distanță, pune presiune asupra prețurilor. Pentru a câștiga loialitatea clienților, retailerii trebuie să se gândească în permanență la modalități de a crește valoarea pe care o aduc, îmbunătățind experiența la cumpărături. Cu așteptări tot mai ridicate privind ușurința și rapiditatea cumpărăturilor, oriunde și oricând, sunt tot mai importante formulele care îmbină foarte bine canalele online și offline', informează studiul GfK.
Studiul GfK FutureBuy 2017, realizat în 35 de țări, a analizat modul în care digitalul a schimbat atitudinile și comportamentele oamenilor față de cumpărături, de retaileri și de producători. Acesta a fost derulat în România în iulie 2017, pe un eșantion de 1000 de respondenți utilizatori de Internet din mediul urban, cu vârsta de minim 18 ani.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut