Vacante cu reduceri de pana la 50% pot fi cumparate incepand de joi in cadrul Targului de Turism al Romaniei
Data publicarii: 16-11-2017 | EconomieVacante cu reduceri de pana la 50% pot fi cumparate, incepand de joi, in cadrul celei de-a 38-a editii a Targului de Turism al Romaniei (TTR).
În cadrul evenimentului, care se va desfășura în perioada 16 — 19 noiembrie 2017, la Romexpo, cei peste 200 de participanți vor promova cele mai avantajoase vacanțe de Crăciun și Anul Nou, sejururi la schi, city-break-uri sau early booking pentru sejururi și excursii în sezonul primăvară-vară 2018.
Gradul de internaționalizare a Târgului de Turism al României este de 15%, 13 țări promovându-și la târg zonele și obiectivele turistice atractive — Austria, Bulgaria, Cuba, Grecia, Ungaria, Israel, Italia, Palestina, Polonia, România, Spania, Emiratele Arabe Unite, Ucraina.
La eveniment se vor oferta atât destinații binecunoscute precum Grecia, Turcia, Bulgaria, Austria, Italia, Spania, Franța, Marea Britanie, cât și destinații exotice — Mauritius, Maldive, Caraibe, Malta, Canare, Madagascar, Reunion, Singapore, Seychelles.
Cuba, Palestina și Bulgaria vin cu oferte speciale pentru turiști și călători, fiind țări care au statutul de participanți oficiali ai evenimentului.
Târgul de Turism al României este perioada în care vacanțele se ofertează la costuri foarte avantajoase față de alte perioade ale anului, atât în privința transporturilor, cât și a cazărilor. Companiile și agențiile de transport au anunțat deja multe bonusuri, carduri de fidelitate și aplicații web care să ofere publicului accesul la vacanțe potrivite scopului și bugetului călătoriei fiecăruia.
De la târg nu lipsesc companiile care oferă produse și servicii conexe turismului, acelea care asigură călătorilor confortul de care au nevoie pe parcursul oricărui tip de sejur sau excursie: servicii de închiriere transport rutier, asigurări de călătorie, soft-uri destinate facilitării relațiilor dintre tur-operatori, agenții și clienți.
Târgul de Turism al României este organizat de Romexpo, bianual, primăvara și toamna, împreună cu Camerele de Comerț și Industrie din România, în parteneriat strategic cu Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România (ANAT ) și cu Organizației Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federației Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Asociației Naționale de Turism Rural, Ecologic și Cultural (ANTREC).
Programul de vizitare al TTR este în zilele de 16 — 18 noiembrie, între orele 10:00 și 18:00, iar pe 19 noiembrie între 10:00 și 16:00. Prețul biletului de intrare este de 10 lei/zi, de gratuitate beneficiind copiii sub 7 ani, persoanele cu dizabilități și persoanele instituționalizate.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut