Ianuarie, luna calatoriilor de shopping; Bucurestiul, trecut pe harta destinatiilor, alaturi de Dubai, New York si Milano
Data publicarii: 10-01-2018 | EconomieShopping-ul atrage, în luna ianuarie, foarte mult turistii, mai ales în anumite destinatii consacrate cum ar fi Milano, Paris, Londra, Dubai, New York, China si Thailanda, iar mai nou în Bucuresti, a declarat, miercuri, pentru AGERPRES, Raluca Anghel, specialist în marketing turistic.
"Daca în urma cu câtiva ani subiectul vacantelor de shopping era la mare moda, în ultimii ani, agentiile de turism nu au mai pus un accent deosebit pentru acest tip de turism. Asta nu înseamna ca la nivel international aceasta nisa nu este în continuare exploatata de acestea. Dimpotriva, shopping-ul atrage foarte mult turistii, mai ales în anumite destinatii consacrate, cum ar fi: Milano, Paris, Londra, Dubai, New York si, de ce nu, China sau Thailanda", a precizat Raluca Anghel.
Pentru turistii români, vacanta trebuie sa aiba si o astfel de componenta de shopping, dar prefera sa îmbine partea de leisure cu cea de cumparaturi. Astfel, când aleg vacanta în Austria, nu strica o vizita la celebrul Parndorf, unde se stie ca preturile pe toata perioada unui an sunt mult mai bune, comparativ cu reducerile sezoniere întâlnite în Paris, Londra sau Dubai.
"Ianuarie este luna cea mai atractiva din punct de vedere al reducerilor. Multi dintre turistii care calatoresc în America sau Thailanda au o solicitare speciala, si anume aceea sa includem în circuitul lor macar doua zile de shopping în New York, pe celebra Fifth Avenue, sau în Bangkok, unde este stiut ca preturile la branduri recunoscute sunt accesibile", a declarat, la rândul sau, Daniela Shah, coproprietar al primei agentii de turism tailor-made din România.
Interesant este faptul ca si Bucurestiul a devenit în ultimii ani o destinatie de shopping pentru turistii din Israel, Moldova si Bulgaria. Perioada reducerilor este asteptata nu numai de catre clientii români, ci si de unii turisti straini. Mall-urile sunt luate cu asalt de turistii israelieni, care prefera sa cumpere din România, Tel Aviv-ul fiind recunoscut pentru preturile mari la haine si nu numai.
"Ne aducem cu totii aminte de perioadele în care turistii români foloseau mai multi o masina si plecau sa faca, în ianuarie - februarie, shopping în Austria, Berlin, Milano. Acum, existenta ofertelor companiilor aviatice low-cost îi determina pe români sa nu-si mai focuseze plecarile doar pe shopping, dar nu-l rateaza orice ar fi, daca prind o oferta rezonabila. Exista, înca, în cultura turistului român credinta ca produsele vândute în Occident sunt mai bune decât cele pe care le gasesc în mall-urile din România", a explicat Raluca Anghel.
Alaturi de New York, Dubai ramâne, însa, în top în ceea ce priveste cumpararea de produse vestimentare de marca. Astfel, în perioada ianuarie-februarie, Dubai Mall si Mall of Emirates sunt vizitate de un numar interesant de români care aleg sa viziteze cu precadere Dubaiul în aceste luni, luând în calcul, atât temperatura placuta, dar mai ales reducerile de sezon.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut