Romexpo isi propune sa organizeze 180 de evenimente, in 2018, care sa atraga peste 900.000 de vizitatori

Data publicarii: 17-01-2018 | Economie

Peste 180 de evenimente care vor atrage mai mult de 900.000 de vizitatori vor fi organizate si gazduite, în anul 2018, de Romexpo, se arata într-un comunicat al organizatorului de târguri si expozitii, remis marti AGERPRES.

Romexpo a organizat si gazduit, anul trecut, un numar record de evenimente, respectiv 178 de târguri, expozitii, festivaluri si alte tipuri de manifestari (sportive, de business, culturale, religioase), cu participare nationala si internationala. Dintre acestea, 72 au fost târguri si expozitii organizate sau gazduite, 38 de evenimente pentru publicul larg (concerte, festivaluri, competitii sportive) si
68 de conferinte. Peste 117.500 de vizitatori au trecut pragul manifestarilor expozitionale organizate de Romexpo.

'Manifestarile organizate în centrul nostru dau ocazia companiilor românesti de a face cunoscute reprezentantilor corporatiilor straine proiecte realizate pe plan intern. Romexpo devine, astfel, un ambasador, un promotor al multor produse si servicii concepute si dezvoltate aici, de o calitate superioara si care merita sa devina vizibile pe cât mai multe piete economice externe. În scopul de a avea acces la mediul economic al altor tari, târgurile si expozitiile Romexpo au cunoscut, în ultimii ani, o diversificare din punct de vedere al tematicii. Urmarim ca firme puternice pe plan international sa-si prezinte noutatile în România si sa încheie acorduri de schimb si colaborare sau chiar asocieri de tip joint-venture cu producatorii autohtoni', a spus directorul general al Romexpo, Mihai Costris.

Romexpo pregateste deschiderea unui nou semestru de târguri si expozitii cu un eveniment de referinta în domeniul turismului adresat atât specialistilor, cât si publicului larg - editia de primavara a Târgului de Turism al României, între 22 si 25 februarie.

Primavara debuteaza la Romexpo cu un calup de evenimente - Construct Expo, Ambient Expo, Mobila Expo, Expo EnergiE si Modexpo (8-11 martie).

Vedeta programului expozitional a acestui an va fi Salonul International de Automobile Bucuresti, organizat de Romexpo în colaborare cu Camera de Comert si Industrie a României si împreuna cu Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA).

Romexpo, a parcurs în 2017 un proces de modernizare prin darea în folosinta a doua noi pavilioane si a unui pavilion multifunctional dedicat serviciilor conexe, valoare investitiei companiei ridicându-se la peste 127 de milioane de lei.

Suprafata de expunere a fost extinsa cu peste 30.000 de metri patrati si este completata cu un spatiu multifunctional, care cuprinde sali de conferinta, cafenea si o zona de primire si informare a participantilor la evenimente.

Modernizarea Centrului Expozitional Romexpo nu înseamna doar noi pavilioane, ci si un spatiu de lucru (coworking) destinat afacerilor de tip start-up, respectiv tinerilor antreprenori, mai ales celor care activeaza în domeniul industriilor creative. City Hub Bucuresti este împartit în zone cu functionalitati diferite, în cadrul acestuia accesul fiind permis pe baza a diferite tipuri de abonamente.

Planul de modernizare a cuprins pavilioanele H1, H2, H3, destinate desfasurarii unor activitati complementare celor expozitionale. Pavilionul P a fost transformat, în urma unei investitii de 4,5 milioane de lei, într-un spatiu destinat activitatilor specifice unui showroom auto si de întretinere post vânzare a automobilelor.

Romexpo dispune de peste 60.000 mp suprafata expozitionala, 2.000 de locuri de parcare, 10 sali de conferinte.

Sursa: Agerpress

Ultimele stiri pe BankNews.ro: