Destinatia Romania, prezentata intr-un stand de 120 de metri patrati la Targul International de Turism de la Madrid

Data publicarii: 18-01-2018 | Economie

România va fi prezenta la Târgul International de Turism de la Madrid (FITUR Madrid - Feria Internacional de Turismo) în perioada 17 - 21 ianuarie, printr-un stand de 120 de metri patrati, iar mesajul principal de promovare este 'România - o destinatie turistica pentru 365 de zile pe an', se arata într-un comunicat de presa al Ministerului Turismului, transmis miercuri AGERPRES.

"Tinând cont de semnificatia istorica a anului 2018, Ministerul Turismului va marca Centenarul Marii Uniri prin amplasarea în cadrul standului a unei replici a portii de intrare în cetatea Alba Iulia. Pe întreaga perioada a desfasurarii manifestarii expozitionale, vizitatorilor standului României le vor fi prezentate, atât la nivel informational, cât si pe suport video, detalii istorice privind împlinirea celor 100 de ani de la Marea Unire, dar si principalele produse turistice românesti: circuitele culturale, turismul în natura, turismul rural, pachetele tip city break, turismul activ si de aventura, turismul balnear si wellness, reliefând astfel potentialul turistic al României ca destinatie pentru 365 de zile pe an", mentioneaza ministerul de resort.

Potrivit sursei citate, delegatia Ministerului Turismului în Spania va fi condusa de catre secretarul de stat, Cristina Ionela Tarteata, care va gazdui festivitatea de deschidere a standului României, alaturi de Ambasadorul României în Regatul Spaniei, Gabriela Dancau.

De asemenea, programul oficialului din ministerul de resort va include întâlniri cu reprezentanti din domeniul turismului, în vederea intensificarii demersurilor de promovare a României ca destinatie turistica, se precizeaza în comunicat.

FITUR Madrid (Feria Internacional de Turismo - Târgul International de Turism) reprezinta cel mai important târg de turism pentru pietele ibero-americane. Acesta este salonul de turism spaniol de referinta în domeniul turismului în general, care ofera profesionistilor din domeniu oportunitatea de a se întâlni, de a schimba contacte si idei de marketing, de a genera sinergii si noi oportunitati de afaceri si de a se pune la curent cu evolutiile pietei internationale de turism pentru a genera liniile ulterioare de actiuni de marketing si vânzari. Zilele de sâmbata si duminica sunt accesibile, de asemenea, si publicului larg.

Târgul beneficiaza si de o vizibilitate mediatica importanta, în ultimul an organizatorii transmitând date despre FITUR la peste 50 milioane de persoane prin retelele de socializare Facebook si Twitter, manifestarea fiind prezenta, de asemenea pe Youtube, Flickr si Linkedin, dar si pe portalurile a peste 200 de bloggeri de turism acreditati.

Sursa: Agerpress

Ultimele stiri pe BankNews.ro: