Destinatia Romania, prezentata intr-un stand de 120 de metri patrati la Targul International de Turism de la Madrid
Data publicarii: 18-01-2018 | EconomieRomânia va fi prezenta la Târgul International de Turism de la Madrid (FITUR Madrid - Feria Internacional de Turismo) în perioada 17 - 21 ianuarie, printr-un stand de 120 de metri patrati, iar mesajul principal de promovare este 'România - o destinatie turistica pentru 365 de zile pe an', se arata într-un comunicat de presa al Ministerului Turismului, transmis miercuri AGERPRES.
"Tinând cont de semnificatia istorica a anului 2018, Ministerul Turismului va marca Centenarul Marii Uniri prin amplasarea în cadrul standului a unei replici a portii de intrare în cetatea Alba Iulia. Pe întreaga perioada a desfasurarii manifestarii expozitionale, vizitatorilor standului României le vor fi prezentate, atât la nivel informational, cât si pe suport video, detalii istorice privind împlinirea celor 100 de ani de la Marea Unire, dar si principalele produse turistice românesti: circuitele culturale, turismul în natura, turismul rural, pachetele tip city break, turismul activ si de aventura, turismul balnear si wellness, reliefând astfel potentialul turistic al României ca destinatie pentru 365 de zile pe an", mentioneaza ministerul de resort.
Potrivit sursei citate, delegatia Ministerului Turismului în Spania va fi condusa de catre secretarul de stat, Cristina Ionela Tarteata, care va gazdui festivitatea de deschidere a standului României, alaturi de Ambasadorul României în Regatul Spaniei, Gabriela Dancau.
De asemenea, programul oficialului din ministerul de resort va include întâlniri cu reprezentanti din domeniul turismului, în vederea intensificarii demersurilor de promovare a României ca destinatie turistica, se precizeaza în comunicat.
FITUR Madrid (Feria Internacional de Turismo - Târgul International de Turism) reprezinta cel mai important târg de turism pentru pietele ibero-americane. Acesta este salonul de turism spaniol de referinta în domeniul turismului în general, care ofera profesionistilor din domeniu oportunitatea de a se întâlni, de a schimba contacte si idei de marketing, de a genera sinergii si noi oportunitati de afaceri si de a se pune la curent cu evolutiile pietei internationale de turism pentru a genera liniile ulterioare de actiuni de marketing si vânzari. Zilele de sâmbata si duminica sunt accesibile, de asemenea, si publicului larg.
Târgul beneficiaza si de o vizibilitate mediatica importanta, în ultimul an organizatorii transmitând date despre FITUR la peste 50 milioane de persoane prin retelele de socializare Facebook si Twitter, manifestarea fiind prezenta, de asemenea pe Youtube, Flickr si Linkedin, dar si pe portalurile a peste 200 de bloggeri de turism acreditati.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut