Un spot publicitar din Romania, in topul celor mai vizualizate reclame pe YouTube la nivelul UE28 (Google)

Data publicarii: 23-01-2018 | Economie

"Indemnizatia de #bebebine" a fost, în 2017, cel mai popular spot publicitar rulat si vizualizat pe YouTube România, aceeasi reclama clasându-se pe locul 6 în ierarhia întocmita la nivelul celor 28 de state ale Uniunii Europene (UE), reiese din topul YouTube Ads Leaderboard 2017, dat publicitatii marti de Google.

Conform sursei citate, în 2017, "vedeta" incontestabila a publicitatii pe YouTube, în România, a fost OLX, cu reclama "Indemnizatia de #bebebine". Spotul respectiv este nu doar pe primul loc în România, ci a intrat si în top 10 cele mai populare reclame pe YouTube în 2017 la nivelul tuturor tarilor Uniunii Europene, top dominat de creatii din Germania si Marea Britanie.

Podiumul celor mai vizionate spoturi publicitare este completat de "Gustul Lay's te cucereste cu zâmbete & premii!" - Lays România, respectiv "ETI Puf - Puf-Hop" - ETI România.

Locurile urmatoare au fost ocupate în ordine de: "Kinder Schoko Bons" - Kinder România, "Pentru ca acasa e mereu pe primul loc • Meriti sa fii surprins" - Lidl România, "Andreea Esca are un mesaj pentru tine!" - Nivea România, "ING Card Complet - Cautare ATM" - ING Bank România, "Timp din timpul tau feat. Antonia - episodul 1" - Avon Cosmetics România, "KAFUNE the fun coffee!" - KAFUNE si "Vodafone - În roaming, ca acasa" - Vodafone România.

La nivelul celor 28 de state din Uniunea Europeana, în indexul "YouTube Ads Leaderboard 2017", primele trei pozitii au revenit, anul trecut, Immowelt - cu "Wohne wie auch immo du willst!", YouTube Spotlight - cu "#MoreThanARefugee" si Netto - cu "Die Oster-Überraschung - #DerWahreOsterhase".

În aceeasi ierarhie si-au mai gasit loc: "Clash of Clans: How Do We Get Over There? (Update Teaser)", "John Lewis Christmas Ad 2017 - #MozTheMonster", "OLX.ro - Indemnizatia de #bebebine", "M&S Christmas TV Ad 2017 | Paddington & The Christmas Visitor #LoveTheBear", "Samsung Galaxy S8 and S8+: Official Introduction", "Heineken | Worlds Apart | #OpenYourWorld" si "EATKARUS - EDEKA Werbung #issso".

Topul YouTube Ads Leaderboard 2017 este creat printr-un algoritm care masoara intentia utilizatorului de a vedea un anumit clip si interactiunea cu materialul video respectiv - timpul de vizionare, numarul de share-uri, numarul de vizualizari organice în comparatie cu cele platite. Pentru topul din acest an a fost acceptat un singur spot din partea fiecarui brand, pentru a evidentia mai bine diversitatea, calitatea si popularitatea reclamelor de pe YouTube.

La nivelul UE28, clasamentul este întocmit pe aceleasi repere ca si cel din România, luându-se în considerare vizualizarile si interactiunile la nivelul tuturor tarilor Uniunii Europene, precizeaza realizatorii.

Larry Page si Sergey Brin au fondat Google în anul 1998, iar din acel moment compania a crescut la peste 50.000 de angajati la nivel global, oferind o gama larga de produse si platforme populare, precum Search, Maps, Ads, Gmail, Android, Chrome si YouTube.

În octombrie 2015, Alphabet a devenit compania-mama a Google.

Sursa: Agerpress

Ultimele stiri pe BankNews.ro: