Botanoiu (MADR): Programul "Alege oaia!" a deschis calea producatorului catre piata din Romania
Data publicarii: 24-01-2018 | EconomieProgramul "Alege oaia!" a deschis calea producatorului român catre piata din România, a declarat, marti, la Iasi, secretarul de stat în Ministerul Agriculturii, Daniel Botanoiu.
Potrivit acestuia, programul sustinut de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR) va încuraja atât producatorii, cât si consumatorii, acestia din urma fiind stimulati sa consume carne într-un mod responsabil.
""Alege oaia!" este un program care a deschis, sa spunem asa, si mintile, si sufletele, si a deschis, totodata, calea producatorului român catre piata din România si cred ca este extrem de important", a afirmat Botanoiu.
Acesta a subliniat ca oaia este "o perla vie", care permite pastrarea spiritualitatii si traditiei în mediul rural si, în acelasi timp, sprijina dezvoltarea rurala în România.
Secretarul de stat în Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale a participat, marti, la prezentarea caravanei Campaniei nationale de informare si promovare "Alege oaia!".
Evenimentul, ce are ca scop încurajarea consumului de carne si produse din carne de oaie se desfasoara în fata Institutiei Prefectului Iasi si reuneste producatori din judetele Iasi, Botosani si Suceava.
Vizitatorii vor putea degusta, marti si miercuri, tocanita de oaie, pastrama, cârnati, brânzeturi, iar cei interesati vor putea sa îsi procure carne si produse din carne de oaie din cadrul celor 16 standuri special amenajate.
Obiectivul final al acestei campanii este pastrarea traditiilor locale privind obiceiurile gastronomice de preparare a carnii de oaie, cresterea consumului de produse din carne de oaie, sprijinirea crescatorilor autohtoni de ovine si înfiintarea la nivel national a unei piete de gross, iar la nivel judetean constituirea de magazine destinate comercializarii carnii si a produselor din carne de oaie.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut