Contractul de servicii de curatenie intre CNAB si Romprest Service s-a incheiat; Compania Aeroporturi a angajat 91 de femei de serviciu

Data publicarii: 01-02-2018 | Economie

Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti (CNAB) a angajat 91 de femei de serviciu, pe durata determinata, dupa ce contractul avut cu firma prestatoare de servicii de curatenie pe Aeroportul Otopeni, Romprest Service, s-a încheiat miercuri, 31 ianuarie.

Potrivit datelor furnizate de CNAB la solicitarea AGERPRES, Compania Aeroporturi a organizat luni, 29 ianuarie 2018, licitatia pentru asigurarea curateniei în Aeroportul Henri Coanda. Comisia tehnica a analizat ofertele transmise de societatile specializate în domeniu, urmând ca firma câstigatoare sa îsi îndeplineasca serviciile contractuale la "standarde înalte de calitate", în avantajul pasagerilor.

"Având în vedere ca serviciile de curatenie si salubritate din aeroport au fost, de-a lungul timpului, criticate de pasageri, transformându-se într-unul dintre punctele vulnerabile ale Aeroportului Henri Coanda, managementul Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti a decis ca noile contracte sa fie guvernate conform unor reguli de eficienta si sa instituie o serie de criterii stricte de verificare a activitatilor de curatenie, pe care firma câstigatoare trebuie sa le respecte", afirma reprezentantii CNAB.

Pentru a eficientiza cheltuielile si pentru a respecta standardele de calitate oferite pasagerilor, începând de joi, 1 februarie, pâna la intrarea în vigoare a noului contract, o parte dintre angajatii Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti se vor implica voluntar, pentru o scurta perioada, într-un proiect de contingenta pe domeniul serviciilor de curatenie din aeroport, care pâna acum au fost externalizate.

"Aceasta strategie vizeaza asigurarea cu resurse proprii, de catre Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti, a serviciilor de curatenie si salubritate, astfel încât sa se instituie în acest domeniu criteriile interne de performanta ale CNAB. Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti va continua sa ia toate masurile necesare pentru a oferi pasagerilor servicii cât mai înalte calitativ, dar si pentru desfasurarea în deplina siguranta si securitate a operatiunilor aeroportuare", da asigurari CNAB.

Romprest este lider pe piata serviciilor de profil, cu un capital social de 15.010.000 lei si peste 6.000 de angajati, potrivit datelor companiei. În 2016, a obtinut un profit de 22,084 milioane de lei, dublu fata de cel raportat în 2015, respectiv 11,149 milioane de lei.

Romprest Service avea în 2016 o cifra de afaceri de 242,588 milioane de lei.

Sursa: Agerpress

Ultimele stiri pe BankNews.ro: