Dispecerat non-stop pentru reclamatii la Protectia Consumatorului
Data publicarii: 16-01-2007 | ActualitateAgentia Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) intentioneaza ca, pana la sfarsitul acestei saptamani, sa puna in functiune un dispecerat cu program de functionare non-stop, pentru a prelua reclamatii de la consumatori, a anuntat marti, intr-o conferinta de presa presedintele Marian Zlotea. Potrivit presedintelui ANPC, odata cu intrarea in Uniunea Europeana (UE), Autoritatea pe care o conduce trebuie sa se adaptaze noilor standarde. In acest sens, ANPC intentioneaza ca, pana la sfarsitul saptamanii in curs, sa infiinteze un dispecerat care va functiona non-stop, pentru a prelua reclamatiile facute de consumatori.
De asemenea, presedintele ANPC a anuntat ca, pe langa numarul de TelVerde pentru reclamatii, deja existent la 0800 080 999, a fost alocat un nou TelVerde gratuit pentru consilierea operatorilor economici� la 0800 888 881.
"Aici agentii economici vor fi consiliati despre orice problema in vederea comercializarii produselor, dar si a serviciilor pe care acestia le pun la dispozitia clientilor " a spus presedintele Marian Zlotea.
In plus, in anul 2007, inspectorii Agentiei Nationale pentru Protectia Consumatorului (ANPC) vor desfasura controale la agentii economici, incusiv in zilele de sambata si duminica.
NewsIn
Intra pe Forumul BankNews.ro si semnaleaza abuzuri in sectiunea Protectia Consumatorului
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut