Peste 60% din comenzile online de mancare, inregistrate in timpul meciurilor de la Campionatul Mondial de Fotbal
Data publicarii: 17-07-2018 | Economie
Campionatul Mondial de Fotbal 2018, desfasurat in perioada 14 iunie - 15 iulie 2018, a crescut numarul comenzilor online de mancare, circa 62% din totalul comenzilor fiind inregistrate in apropierea orelor de difuzare a meciurilor, conform unei analize remise luni AGERPRES.
In topul celor mai comandate preparate in serile cu meciuri au fost mancarea chinezeasca, urmata de bucataria internationala, sandwich-uri, mancare libaneza si preparate ale bucatariei italienesti. Conform analizei platformei online de comenzi de mancare, foodpanda.ro, suporterii nu s-au rezumat doar la a comanda online mancare, ci au cumparat si bauturi care sa se potriveasca preparatelor alese. Aproximativ 63% din totalul comenzilor au inclus si bauturi, cele mai cerute fiind sucurile carbogazoase, berea si apa plata si minerala.
Suma medie cheltuita de romanii care au comandat de pe platforma in timpul meciurilor a fost de circa 55 lei, iar cea mai mare comanda s-a ridicat la 704 lei. Aceasta a fost facuta din Bucuresti si a continut opt sortimente de pizza si apa minerala.
"In timpul Campionatului Mondial de Fotbal comenzile online au crescut semnificativ, cei mai multi dintre clienti preferand sa comande acasa. De regula, suporterii aleg preparatele care se potrivesc cu berea sau cu sucurile carbogazoase, precum pizza, burgeri, sandwich-uri sau shaorma", spune Radu Balaceanu, country manager al platformei online de comenzi de mancare.
Cele mai multe comenzi au fost facute de clientii foodpanda in prima zi a Campionatului Mondial. Cel mai aglomerat interval de livrare a comenzilor a fost intre 19:00 - 20:00, romanii preferand sa comande mancare acasa.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall