Echipa de Formula 1 ING Renault a lansat la Amsterdam bolidul R27 2007
Data publicarii: 24-01-2007Prin acest parteneriat, ING continua sa isi consolideze notorietatea numelui la nivel global ca si unul dintre liderii institutiilor financiare internationale, oferind servicii de asigurari, servicii bancare si de administrare a activelor unui numar de peste 60 de milioane de clienti din 50 de tari. Formula 1 ofera o oportunitate extraordinara pentru promovarea brandului ING. Audienta transmisiunilor TV este de peste 850 milioane de telespectatori din toata lumea, iar ING este prezent in 15 dintre cele 17 tari care organizeaza curse de Grands Prix. De asemenea, ING va promova parteneriatul cu echipa de F1 ING Renault printr-o campanie de publicitate si marketing.
Anul 2007 inseamna debutul lui Heikki Kovalainen, considerat a fi unul dintre cei mai talentati viitori piloti de Formula 1. El va concura alaturi de Giancarlo Fisichella, care face parte din echipa de 3 ani. Fisichella si Kovalainen formeaza o echipa competitiva care combina talentul in devenire si experienta competitionala. Ei vor fi sprijiniti de pilotii de teste Nelson Piquet Jr. si Ricardo Zonta.
Michel Tilmant, CEO, ING Group, a explicat: "Programul de Formula 1 este o initiativa de sponsorizare care ne va ajuta sa crestem vizibilitatea marcii ING la nivel international. Formula 1 este in acest moment cea mai de succes platforma pentru o campanie de sponsorizare globala, pentru ca putem ajunge astfel la categorii extinse de potentiali clienti. Am ales Renault pentru performantele inregistrate de echipa sa. Stim ca prin parteneriatul cu echipa de F1 Renault putem sa incurajam ideea de echipa si crearea unei culturi a performantei si a dezvoltarii continue. Sunt convins ca echipa ING Renault va fi competitiva in viitor si le urez tuturor mult succes in acest sezon".
Directorul executiv al echipei ING Renault, Flavio Briatore, a spus: "Acesta nu este un an de tranzitie pentru echipa ING Renault. Intotdeauna am considerat ca echipa e cea care conteaza si ca succesul vine din spiritul de echipa care ne uneste. Anul 2007 este o oportunitate extraordinara de a demonstra acest lucru. In acest sezon vor avea loc multe schimbari, nu doar la Renault, ci in intreaga lume a Formulei 1. Credem in alegerile noastre si suntem siguri ca vom avea si mai mult succes in 2007. Va fi o competitie stransa pe toate planurile. Acestea sunt conditiile care vor permite celor mai bune echipe sa-si arate valoarea. Si exact acest lucru intentionam sa-l facem".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut