Ca sa te faci mare (publicitar): de la facultate, direct la Gradinita
Data publicarii: 26-01-2007Pe terenul vast al comunicarii - fie ca este vorba de cele profilate pe publicitate, relatii publice, marketing sau chiar arte vizuale -, aceasta reprezinta provocarea la care incearca sa raspunda un proiect inovator, atat prin nume, cat si prin conceptul ce-i sta la baza: Gradinita. Initiat in urma cu trei ani, de catre ambasadoarea Cannes Lions in Romania, Teodora Migdalovici, "Gradinita reprezinta, pentru tinerii pasionati de publicitate, sansa de a ajunge la Scoala Rivierei, (fiind) prima scoala semivirtuala de exercitiu creativ, unde studentii si absolventii facultatilor din domeniul comunicarii pot imbina conceptele cu solutiile creative", dupa cum ne-a declarat Roxana Balan, in calitate de specialist in relatii publice al festivalului international.
Subliniind necesitatea unei asemenea initiative, aceasta a adaugat: "In mod cert, era nevoie de o solutie complementara universitatilor cu mecanism de studiu clasic, unde accentul sa se puna pe exercitiu, pe invatarea activa si pe contactul cu specialistii din domeniu. Acestia pot aduce infuzia de profesionalism si realitate care nu prisoseste intotdeauna in scolile noastre, fie ele si de profil".
In "inflatia de academii", Gradinita se ocupa de "cei 7 ani de-acasa"
In ceea ce priveste numele ales pentru acest concept - ce a debutat initial sub numele de Cannes Academy -, Roxana Balan vorbeste, in relatie cu "nota de miniatural pentru un proiect gandit de la bun inceput ca fiind unul cu anvergura", despre "o autoironie asumata": "Inflatia ulterioara de academii ne-a determinat sa schimbam numele acestei universitati alternative pentru cultura ideii. Am ales sa-i spunem Gradinita pentru a marca importanta unui fundament solid. Inainte sa ajungi la Academie, ai nevoie si de cineva care sa se ocupe de "cei sapte ani de-acasa"".
Astfel, in ciuda aerului copilaresc care pluteste in jurul acestui concept, ce te-ar putea duce cu gandul, in prima instanta, la o oarecare neseriozitate, specialista in relatii publice a Cannes Lions tine sa precizeze ca "miza proiectului a ramas constant aceeasi: tutori luminati, competitie stransa, juriu cu clasa si premiu pe masura: participarea celor mai buni dintre "gradinari" la festivalul de pe Riviera franceza".
Citeste tot articolul in Curierul National
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut