BRD a lansat o gama de pachete de produse si servicii pentru persoane fizice

Data publicarii: 01-02-2007
Un Inginer-sef acum peste vanzarile BRDBRD - Groupe Societe Generale a lansat astazi doua pachete de produse adresate clientelei de persoane fizice: ''Pachetul BRD Clasic'' si ''Pachetul BRD Select'', adaptate nevoilor bancare ale tuturor clientilor sai. Pachetele ii asigura clientului accesul la o gama larga de produse si servicii, in conditii preferentiale, constand in reduceri multiple si servicii gratuite. Detinerea unui pachet de produse asigura o reducere cu 20% a comisioanelor, atat la acordarea de credite - inclusiv de tip descoperit de cont accesat prin card, cat si la emiterea si gestiunea cardului titularului.

Pachetul BRD Clasic este format dintr-un cont curent in lei sau euro, un card Visa, MasterCard sau Maestro, la alegere, o asigurare ''Confort'', o asigurare AIG de spitalizare in caz de accident si serviciul de phone banking Vocalis.

Pachetul BRD Select ofera in plus remunerarea superioara a contului curent, prin intermediul unui produs nou, PractiCont in lei sau in euro. PractiCont remunereaza progresiv disponibilitatile din contul curent, in functie de nivelul acestora. Clientii beneficiaza, de exemplu, de o dobanda de 4,25% pe an, pentru sume cuprinse intre 1.000 si 2.000 RON, sau de 2,25% pe an, daca soldul contului se incadreaza intre 250 si 500 euro. 

In plus, in Pachetul Select clientii pot alege si un card Mastercard Gold, precum si o asigurare AIG de spitalizare in caz de accident si boala.

Ambele pachete includ un numar de operatiuni gratuite pe luna: retrageri de numerar si consultari ale soldului contului la ATM-urile BRD - Groupe Societe Generale. Optional, clientii pot beneficia gratuit si de serviciile BRD-NET (internet banking) si Mobilis (mobile banking).

Redactia BankNews.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: