ING lanseaza campania globala de branding in circuitele de Formula 1

Data publicarii: 08-02-2007 | Auto
ING lanseaza campania globala de branding ING anunta astazi lansarea campaniei globale de branding in circuitele de Formula 1, cu scopul de a sustine programul de sponsorizare a echipei ING Renault, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. ING va sponsoriza 14 dintre cele 17 curse de Grand Prix organizate in acest an, precum si circuitul care deschide sezonul - ING Australian Grand Prix desfasurat la Melbourne in perioada 16-18 martie.

Prin sponsorizarea oferita echipei Renault si campania globala de branding a circuitelor de Formula 1, ING urmareste consolidarea notorietatii numelui sau la nivel global, ca una dintre cele mai importante institutii financiare internationale ce ofera servicii bancare, servicii de asigurari si de management al activelor unui numar de peste 60 de milioane de clienti din 50 de tari. Totodata, prin aceasta campanie, ING devine unul dintre cei mai importanti sponsori din lumea Formulei 1.

Campania de branding a circuitelor de Formula 1 ofera o oportunitate extraordinara pentru promovarea brandului ING. Audienta transmisiunilor TV este de peste 850 milioane de telespectatori in toata lumea, grupul ING deruland operatiuni in 15 dintre cele 17 tari in care se organizeaza curse Grand Prix. De asemenea, ING va promova branding-ul circuitelor printr-o campanie de publicitate si marketing.

ING va fi prezenta la urmatoarele curse:

•Melbourne, ING Australian Grand Prix, 16-18 martie
•Sepang, Malaezia, 6-8 aprilie
•Sakhir, Bahrain, 13-15 aprilie
•Barcelona, Spania, 11-13 mai
•Monaco, 24-27 aprilie
•Montreal, Canada, 8-10 iunie
•Magny Cours, Franta 29 iunie -1 iulie
•Nurburgring, Germania, 20-22 iulie
•Hungaroring, Ungaria, 3-5 august
•Istanbul, Turcia, 24-26 august
•Monza, Italia, 7-9 septembrie
•Spa-Francorchamps, Belgia, 14-16 septembrie
•Fuji, Japonia, 28-30 septembrie
•Shanghai, China, 5-7octombrie

Pachetul de branding al circuitelor de Formula 1 presupune amplasarea de materiale publicitare pe marginea pistei si, acolo unde este posibil, pe pasarele. Valoarea pachetului nu a fost facuta publica.

Isabelle Conner, Directorul ING pentru programul de Formula 1 ING Renault, a declarat:
"Programul este o initiativa globala de sponsorizare care ne va ajuta sa crestem notorietatea internationala a ING ca una dintre cele mai importante institutii financiare din domeniul bancar, al asigurarilor si al managementului activelor. Combinand sponsorizarea echipei Renault de Formula 1 cu campania de branding pentru majoritatea circuitelor si cu campania globala de marketing, ne vom asigura ca brand-ul ING va ajunge la cea mai extinsa baza de clienti cu putinta."

Redactia BankNews.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: