ING lanseaza campania globala de branding in circuitele de Formula 1
Data publicarii: 08-02-2007 | AutoPrin sponsorizarea oferita echipei Renault si campania globala de branding a circuitelor de Formula 1, ING urmareste consolidarea notorietatii numelui sau la nivel global, ca una dintre cele mai importante institutii financiare internationale ce ofera servicii bancare, servicii de asigurari si de management al activelor unui numar de peste 60 de milioane de clienti din 50 de tari. Totodata, prin aceasta campanie, ING devine unul dintre cei mai importanti sponsori din lumea Formulei 1.
Campania de branding a circuitelor de Formula 1 ofera o oportunitate extraordinara pentru promovarea brandului ING. Audienta transmisiunilor TV este de peste 850 milioane de telespectatori in toata lumea, grupul ING deruland operatiuni in 15 dintre cele 17 tari in care se organizeaza curse Grand Prix. De asemenea, ING va promova branding-ul circuitelor printr-o campanie de publicitate si marketing.
ING va fi prezenta la urmatoarele curse:
•Melbourne, ING Australian Grand Prix, 16-18 martie
•Sepang, Malaezia, 6-8 aprilie
•Sakhir, Bahrain, 13-15 aprilie
•Barcelona, Spania, 11-13 mai
•Monaco, 24-27 aprilie
•Montreal, Canada, 8-10 iunie
•Magny Cours, Franta 29 iunie -1 iulie
•Nurburgring, Germania, 20-22 iulie
•Hungaroring, Ungaria, 3-5 august
•Istanbul, Turcia, 24-26 august
•Monza, Italia, 7-9 septembrie
•Spa-Francorchamps, Belgia, 14-16 septembrie
•Fuji, Japonia, 28-30 septembrie
•Shanghai, China, 5-7octombrie
Pachetul de branding al circuitelor de Formula 1 presupune amplasarea de materiale publicitare pe marginea pistei si, acolo unde este posibil, pe pasarele. Valoarea pachetului nu a fost facuta publica.
Isabelle Conner, Directorul ING pentru programul de Formula 1 ING Renault, a declarat:
"Programul este o initiativa globala de sponsorizare care ne va ajuta sa crestem notorietatea internationala a ING ca una dintre cele mai importante institutii financiare din domeniul bancar, al asigurarilor si al managementului activelor. Combinand sponsorizarea echipei Renault de Formula 1 cu campania de branding pentru majoritatea circuitelor si cu campania globala de marketing, ne vom asigura ca brand-ul ING va ajunge la cea mai extinsa baza de clienti cu putinta."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut