Posta Romana afirma ca distribuie materialele de informare PSD pe baza unui contract comercial platit
Data publicarii: Astazi, 02-04-2019 | Economie
Posta Romana distribuie materialele de informare PSD pe baza unui contract comercial platit iar contravaloarea contractului a fost deja virata companiei, precizeaza CNPR.
Compania subliniaza, de asemenea, ca, in perioada de precampanie pentru alegerile europarlamentare din 26 mai 2019, a trimis oferte fiecarei formatiuni politice pentru promovarea serviciilor de distribuire neadresata insa pana in prezent doar reprezentantii Partidului Social Democrat au solicitat acest serviciu.
"Posta Romana distribuie materialele de informare PSD pe baza unui contract comercial platit. Modalitatea de distributie este stipulata in contractul dintre parti si este specifica serviciului Postmesager Plus. Contravaloarea contractului a fost deja virata companiei. In concluzie, salariatii postali nu sunt obligati sa distribuie materiale de campanie!", se arata intr-un comunicat al Postei Romane remis luni AGERPRES.
Potrivit acestuia, Posta Romana este o companie cu actionariat majoritar de stat, prin Ministerul Comunicatiilor si pentru Societatea Informationala, si nu este o institutie publica finantata din bani publici. Activitatea operatorului national de servicii postale se deruleaza in concordanta cu prevederile Ordonantei de Urgenta nr.13/2013 privind serviciile postale, cu modificarile si completarile ulterioare, si se sustine din bugetul propriu.
"In acest sens, in perioada de precampanie pentru alegerile europarlamentare din 26 mai 2019, Posta Romana a trimis oferte fiecarei formatiuni politice pentru promovarea serviciilor de distribuire neadresata (Postmesager, Postmesager Plus si Postcatalog). De altfel, oferta detaliata de marketing se regaseste si pe site-ul Postei Romane. Pana in prezent, doar reprezentantii Partidului Social Democrat au solicitat acest serviciu din partea companiei. Compania Nationala Posta Romana respinge orice acuzatie de partizanat politic si, similar celorlalti operatori de profil care activeaza pe piata serviciilor postale, nu isi asuma responsabilitatea pentru continutul eminamente politic al mesajului livrat. In ceea ce priveste continutul de text si imagine a trimiterii, potrivit prevederilor legale, beneficiarul serviciilor prestate este cel care isi asuma intreaga raspundere in cazul in care acestea incalca legislatia tarii sau normele specifice in domeniu", se mai arata in comunicatul citat.
Reactia companiei vine dupa ce, in presa centrala au aparut informatii potrivit carora factorii postali ar fi obligati sa distribuie materiale de campanie pentru Partidul Social Democrat (PSD).
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut