Cifrele Revolut la un an de la lansarea pe piața din România
Data publicarii: 10-05-2019 | Finante-BanciUnul dintre cele mai importante fintech-uri ale ultimilor ani, Revolut, aniversează un an pe piața din România, perioadă în care numărul utilizatorilor a depășit 250.000 de persoane, cifră impresionantă dacă ținem cont de perioada scurtă în care a fost atins acest prag.
Conform datelor furnizate de Revolut, numărul utilizatorilor din România a crescut astfel de 8 ori în ultimele 12 luni, comparativ cu luna mai a anului 2018. Totodată, aceștia au tranzacționat în această perioadă peste 1 miliard de euro și au economisit peste 10 milioane de lei în pușculițele digitale Vaults Revolut.

Totodată, utilizatorii români beneficiază de oportunitatea de a comanda gratuit cardurile emise de către companie până la data de 26 mai 2019.
Ce înseamnă cei 250.000 de utilizatori Revolut pentru fintech-ul britanic?
Ei bine, potrivit datelor oficiale, România se situează pe locul al doilea în topul piețelor cu cea mai rapidă creștere, după Marea Britanie și devine cea de-a cincea piață Revolut în Europa ca număr de utilizatori după Marea Britanie, Franța, Polonia și Irlanda. Românii au încredere în serviciile Revolut, motiv pentru care compania înregistrează peste 1200 de noi deschideri de conturi pe zi, doar la nivelul țării noastre. Printre motivele principale care conving utilizatorii să aleagă serviciile fintech-ului britanic se numără simplitatea utilizării aplicațiilor disponibile, transparența sistemului și siguranța banilor, o siguranță garantată de tehnologiile de ultimă generație care stau la baza produsului.
Revolut a pornit la drum în România cu o singură persoană. La un an distanță, pe lângă cei peste un sfert de milion de utilizatori, echipa locală formată din 5 persoane își concentrează în continuare eforturile pe dezvoltarea continuă a comunității de utilizatori, pe încheierea de parteneriate și pe creșterea expunerii produsului în toate sectoarele publice.
”Faptul că am reușit să creștem atât de rapid confirmă faptul că produsul nostru rezolvă o problemă reală. Mai bine de jumătate din utilizatorii noștri vin din așa numitele efecte de rețea, recomandări primite de la prieteni sau familie. Le mulțumim pentru încredere fiecăruia dintre cei 250.000 de utilizatori din România - nu am fi ajuns aici fără sprijinul și implicarea lor activă. Nu ne oprim însă aici! 250.000 de utilizatori înseamnă pentru noi în primul rând o responsabilitate: să continuăm să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite, să ne implicăm activ în inițiative de educație financiară și să continuăm să creștem oferind românilor o alternativă semnificativ mai bună!”, a declarat Irina Scarlat, Country Manager Revolut România.
În prezent, echipa Revolut lucrează la lansarea unor noi funcționalități și la îmbunătățirea continuă a serviciilor deja existente. Printre noile funcționalități anunțate se numără și lansarea unei aplicații pentru copii, o platformă de investiții fără comisioane, un program de fidelitate pentru utilizatorii existenți și posibilitatea de a face plăți cu telefonul mobil.
Conform datelor furnizate de Revolut, numărul utilizatorilor din România a crescut astfel de 8 ori în ultimele 12 luni, comparativ cu luna mai a anului 2018. Totodată, aceștia au tranzacționat în această perioadă peste 1 miliard de euro și au economisit peste 10 milioane de lei în pușculițele digitale Vaults Revolut.

Totodată, utilizatorii români beneficiază de oportunitatea de a comanda gratuit cardurile emise de către companie până la data de 26 mai 2019.
Ce înseamnă cei 250.000 de utilizatori Revolut pentru fintech-ul britanic?
Ei bine, potrivit datelor oficiale, România se situează pe locul al doilea în topul piețelor cu cea mai rapidă creștere, după Marea Britanie și devine cea de-a cincea piață Revolut în Europa ca număr de utilizatori după Marea Britanie, Franța, Polonia și Irlanda. Românii au încredere în serviciile Revolut, motiv pentru care compania înregistrează peste 1200 de noi deschideri de conturi pe zi, doar la nivelul țării noastre. Printre motivele principale care conving utilizatorii să aleagă serviciile fintech-ului britanic se numără simplitatea utilizării aplicațiilor disponibile, transparența sistemului și siguranța banilor, o siguranță garantată de tehnologiile de ultimă generație care stau la baza produsului.
Revolut a pornit la drum în România cu o singură persoană. La un an distanță, pe lângă cei peste un sfert de milion de utilizatori, echipa locală formată din 5 persoane își concentrează în continuare eforturile pe dezvoltarea continuă a comunității de utilizatori, pe încheierea de parteneriate și pe creșterea expunerii produsului în toate sectoarele publice.
”Faptul că am reușit să creștem atât de rapid confirmă faptul că produsul nostru rezolvă o problemă reală. Mai bine de jumătate din utilizatorii noștri vin din așa numitele efecte de rețea, recomandări primite de la prieteni sau familie. Le mulțumim pentru încredere fiecăruia dintre cei 250.000 de utilizatori din România - nu am fi ajuns aici fără sprijinul și implicarea lor activă. Nu ne oprim însă aici! 250.000 de utilizatori înseamnă pentru noi în primul rând o responsabilitate: să continuăm să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite, să ne implicăm activ în inițiative de educație financiară și să continuăm să creștem oferind românilor o alternativă semnificativ mai bună!”, a declarat Irina Scarlat, Country Manager Revolut România.
În prezent, echipa Revolut lucrează la lansarea unor noi funcționalități și la îmbunătățirea continuă a serviciilor deja existente. Printre noile funcționalități anunțate se numără și lansarea unei aplicații pentru copii, o platformă de investiții fără comisioane, un program de fidelitate pentru utilizatorii existenți și posibilitatea de a face plăți cu telefonul mobil.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri