Visa și alte companii de top vor digitaliza piața despăgubirilor
Data publicarii: 30-09-2019 | Finante-BanciVisa și-a luat angajamentul de a lucra cu companiile de asigurare pentru a îmbunătăți o serie de proceduri învechite și lente privind plata despăgubirilor către clienți. Se dorește facilitarea accesului în timp real la fondurile existente în situații de urgență precum accidentele auto sau dezastrele naturale, atunci când oamenii au cel mai mare nevoie de acestea.
Cei implicați în astfel de evenimente neplăcute au puțin spre deloc timp dea se ocupa de completarea formularelor speciale de asigurare, de a confirma estimări ale daunelor și a plăti reparații sau cheltuieli medicale. Prin urmare, accesul la fonduri imediat devine esențial în asemenea momente.
“Visa consideră că banii nu ar trebui să fie un element de stres suplimentar în momente de criză și perioada de așteptare de șase până la zece zile pentru a accesa banii din asigurare este depășită, frustrantă și costisitoare pentru cei care au nevoie de bani”, a declarat Bill Sheley, Vicepreședinte senior, Global Head of Push Payments, Visa. “Fiind un brand global care se bucură de o încredere ridicată, Visa înțelege că încrederea este fundamentală pentru industria de asigurări. Prin intermediul Visa Direct și al partenerilor și clienților săi inovatori, Visa se află în poziția de a putea sprijini eficientizarea procesului de plată și de a oferi o experiență mai plăcută oamenilor atunci când aceștia au cea mai mare nevoie.”
Visa lucrează la un sistem prin intermediul căruia să faciliteze efectuarea plăților în timp real de către companiile de asigurări, sistem care va opera în parteneriat cu instituțiile financiare și clienții acestora. Astfel, odată cu lansarea plăților de polițe de asigurare cu ajutorul Visa Direct, clienții Erie Insurance și PNC Bank pot opta pentru a primi în timp real sumele cuvenite, direct în conturile lor bancare. În același timp, specialiștii Visa lucrează cu InsurPay dezvoltat de Invener Technologies, un soft care va permite plăți în timp real și pentru clienții companiei de asigurări American Family.
“Consumatorii au la dispoziție o multitudine de opțiuni digitale pentru a-și plăti prietenii, rudele sau companiile, prin urmare are sens pentru PNC să lucreze cu clienții pentru a implementa soluții de plată între companii și consumatori”, a declarat Chris Ward, head of product management în cadrul PNC Treasury Management. „Acestea pot, de asemenea, să înlocuiască un cec de hârtie și numerarul cu opțiuni digitale sigure și aproape în timp real, așa cum oferim în cadrul platformei noastre ePayments, în combinație cu Visa Direct.”
Cei implicați în astfel de evenimente neplăcute au puțin spre deloc timp dea se ocupa de completarea formularelor speciale de asigurare, de a confirma estimări ale daunelor și a plăti reparații sau cheltuieli medicale. Prin urmare, accesul la fonduri imediat devine esențial în asemenea momente.
“Visa consideră că banii nu ar trebui să fie un element de stres suplimentar în momente de criză și perioada de așteptare de șase până la zece zile pentru a accesa banii din asigurare este depășită, frustrantă și costisitoare pentru cei care au nevoie de bani”, a declarat Bill Sheley, Vicepreședinte senior, Global Head of Push Payments, Visa. “Fiind un brand global care se bucură de o încredere ridicată, Visa înțelege că încrederea este fundamentală pentru industria de asigurări. Prin intermediul Visa Direct și al partenerilor și clienților săi inovatori, Visa se află în poziția de a putea sprijini eficientizarea procesului de plată și de a oferi o experiență mai plăcută oamenilor atunci când aceștia au cea mai mare nevoie.”
Visa lucrează la un sistem prin intermediul căruia să faciliteze efectuarea plăților în timp real de către companiile de asigurări, sistem care va opera în parteneriat cu instituțiile financiare și clienții acestora. Astfel, odată cu lansarea plăților de polițe de asigurare cu ajutorul Visa Direct, clienții Erie Insurance și PNC Bank pot opta pentru a primi în timp real sumele cuvenite, direct în conturile lor bancare. În același timp, specialiștii Visa lucrează cu InsurPay dezvoltat de Invener Technologies, un soft care va permite plăți în timp real și pentru clienții companiei de asigurări American Family.
“Consumatorii au la dispoziție o multitudine de opțiuni digitale pentru a-și plăti prietenii, rudele sau companiile, prin urmare are sens pentru PNC să lucreze cu clienții pentru a implementa soluții de plată între companii și consumatori”, a declarat Chris Ward, head of product management în cadrul PNC Treasury Management. „Acestea pot, de asemenea, să înlocuiască un cec de hârtie și numerarul cu opțiuni digitale sigure și aproape în timp real, așa cum oferim în cadrul platformei noastre ePayments, în combinație cu Visa Direct.”
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an