EY România alocă fonduri de 70.000 de euro celor implicați direct în lupta cu epidemia de Covid-19
Data publicarii: 03-04-2020 | EconomieEY România va dona 70.000 de euro celor angajați direct în lupta cu combaterea pandemiei cauzate de noul Coronavirus, sumă ce va fi alocată prin intermediul unor acțiuni desfășurate de Asociația pentru Relații Comunitare, Crucea Roșie dar și prin intermediul unor parteneriate cu reprezentanți ai mediului de afaceri din țara noastră.
În prima etapă, EY România va aloca o sumă de 25.000 de euro campaniei naționale de strângere de fonduri, „România salvează România” lansată recent de către Crucea Roșie cu menirea de a veni în ajutorul persoanelor afectate direct de pandemie. Cu acești bani, Crucea Roșie va ajuta persoanele aflate în izolare sau autoizolare care nu au aparținători, punând la dispoziția acestora alimente de bază și pachete igienice în conformitate cu standardele instituției pentru situații de urgență.
Pachetele de produse alimentare și igienice sunt în valoare de 150 de lei și conțin 12 kg de alimente care asigură necesarul de hrană al unei familii cu 3 persoane vreme de 2 săptămâni dar și produse de igienă personală sau produse pentru igienizarea locuințelor.
Următoarea tranșă de 20.000 de euro vor fi alocați Fondului de Urgență al ARC România dedicat utilării instituțiilor medicale din țară cu echipamentele necesare în această perioadă. Printre prioritățile fondului se află achiziționarea de constume de protecție pentru cadrele medicale, achiziționarea de aparate și teste dar și creșterea numărului de ventilatoare. Alți 25.000 de euro vor fi alocați de către companie unui proiect propriu menit să susțină activitatea cadrelor medicale implicate direct în lupta cu pandemia.
“Criza prin care trecem poate lăsa răni adânci nu doar în economie, ci în fiecare familie. Împreună cu partenerii noștri sperăm să oferim o parte din sprijinul necesar celor care luptă împotriva acestei pandemii și ca în acest demers să vină și alți jucători din piață. Recunoștința noastră se îndreaptă în acest moment către personalul medical, suportul către categoriile vulnerabile și gândurile pentru toți cei apropiați. Solidaritatea chiar poate face diferența în aceste zile și este mai necesară ca oricând”, a declarat Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.
În prima etapă, EY România va aloca o sumă de 25.000 de euro campaniei naționale de strângere de fonduri, „România salvează România” lansată recent de către Crucea Roșie cu menirea de a veni în ajutorul persoanelor afectate direct de pandemie. Cu acești bani, Crucea Roșie va ajuta persoanele aflate în izolare sau autoizolare care nu au aparținători, punând la dispoziția acestora alimente de bază și pachete igienice în conformitate cu standardele instituției pentru situații de urgență.
Pachetele de produse alimentare și igienice sunt în valoare de 150 de lei și conțin 12 kg de alimente care asigură necesarul de hrană al unei familii cu 3 persoane vreme de 2 săptămâni dar și produse de igienă personală sau produse pentru igienizarea locuințelor.
Următoarea tranșă de 20.000 de euro vor fi alocați Fondului de Urgență al ARC România dedicat utilării instituțiilor medicale din țară cu echipamentele necesare în această perioadă. Printre prioritățile fondului se află achiziționarea de constume de protecție pentru cadrele medicale, achiziționarea de aparate și teste dar și creșterea numărului de ventilatoare. Alți 25.000 de euro vor fi alocați de către companie unui proiect propriu menit să susțină activitatea cadrelor medicale implicate direct în lupta cu pandemia.
“Criza prin care trecem poate lăsa răni adânci nu doar în economie, ci în fiecare familie. Împreună cu partenerii noștri sperăm să oferim o parte din sprijinul necesar celor care luptă împotriva acestei pandemii și ca în acest demers să vină și alți jucători din piață. Recunoștința noastră se îndreaptă în acest moment către personalul medical, suportul către categoriile vulnerabile și gândurile pentru toți cei apropiați. Solidaritatea chiar poate face diferența în aceste zile și este mai necesară ca oricând”, a declarat Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall