Aprilie a fost luna cu cel mai important volum de activări înregistrat de TransferGo
Data publicarii: 20-05-2020 | Finante-BanciGradul de utilizare al TransferGo, aplicației care permite transferuri internaționale rapide în mediul online a crescut în ultima perioadă la peste 60% după ce în luna aprilie s-a înregistrat și cel mai mare număr de activări online direct din aplicație a acestui serviciu atât în sistemul de operare Android cât și iOS. În România, aplicația este folosită în proporție de 80% în special pentru transferurile realizate din și în Marea Britanie și viceversa.
Transferurile s-au dublat însă și în țările nordice în primele patru luni ale acestui an, față de perioada similară a anului trecut. La nivel general de business pentru țara noastră, pe de altă parte, creșterea volumelor de tranzacții este mai mare cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut, volumele de tranzacții pentru toate coridoarele către România crescând considerabil în acest an.
„Observăm o creștere rapidă a volumului și numărului de remitențe pe relația cu România. Această evoluție confirmă că cererea pentru aplicații simple, cu costuri transparente, precum cele oferite de TransferGO, au de câștigat în contextul economic actual, caracterizat de izolare socială. Mai mult ca oricând, migrații care nu se mai pot întoarce la familiile lor, trimit bani acasă celor dragi. Imaginea publică a migraților, în special a celor din România, s-a ameliorat semnificativ în ultimul timp în Marea Britanie datorită contribuției lor în sectoare cheie ale economiei britanice precum agricultura și serviciile sociale” afirmă Daumantas Dvilinskas, CEO și fondator TransferGO.
TransferGo este singura companie pan-europeană de transfer de bani care garantează că sumele transferate prin intermediul aplicației pusă la dispoziția clienților ajung la destinație în 30 de minute. Ea este preferată de mare parte din imigranții care trimit bani acasă familiilor lor și care își doresc servicii rapide, lipsite de birocrația și procedurile birocratice și uneori greoaie ale băncilor tradiționale.Doar în anul 2019, TransferGo a înregistrat transferuri de peste 1 miliard delire (1.2 mld Euro) și dublarea numărului de clienți care a ajuns în acest moment la aproape 2 milioane. Compania oferă toate aceste servicii la prețuri mici iar în unele cazuri fără costuri chiar atunci când transferurile sunt făcute prin intermediul opțiunii TransferGo Free atât persoanelor cât și companiilor, serviciile sale fiind disponibile în acest moment în 55 de țări.
Transferurile s-au dublat însă și în țările nordice în primele patru luni ale acestui an, față de perioada similară a anului trecut. La nivel general de business pentru țara noastră, pe de altă parte, creșterea volumelor de tranzacții este mai mare cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut, volumele de tranzacții pentru toate coridoarele către România crescând considerabil în acest an.
„Observăm o creștere rapidă a volumului și numărului de remitențe pe relația cu România. Această evoluție confirmă că cererea pentru aplicații simple, cu costuri transparente, precum cele oferite de TransferGO, au de câștigat în contextul economic actual, caracterizat de izolare socială. Mai mult ca oricând, migrații care nu se mai pot întoarce la familiile lor, trimit bani acasă celor dragi. Imaginea publică a migraților, în special a celor din România, s-a ameliorat semnificativ în ultimul timp în Marea Britanie datorită contribuției lor în sectoare cheie ale economiei britanice precum agricultura și serviciile sociale” afirmă Daumantas Dvilinskas, CEO și fondator TransferGO.
TransferGo este singura companie pan-europeană de transfer de bani care garantează că sumele transferate prin intermediul aplicației pusă la dispoziția clienților ajung la destinație în 30 de minute. Ea este preferată de mare parte din imigranții care trimit bani acasă familiilor lor și care își doresc servicii rapide, lipsite de birocrația și procedurile birocratice și uneori greoaie ale băncilor tradiționale.Doar în anul 2019, TransferGo a înregistrat transferuri de peste 1 miliard delire (1.2 mld Euro) și dublarea numărului de clienți care a ajuns în acest moment la aproape 2 milioane. Compania oferă toate aceste servicii la prețuri mici iar în unele cazuri fără costuri chiar atunci când transferurile sunt făcute prin intermediul opțiunii TransferGo Free atât persoanelor cât și companiilor, serviciile sale fiind disponibile în acest moment în 55 de țări.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut