Lidl isi extinde reteaua si inaugureaza primul magazin in Domnesti
Data publicarii: 11-06-2020 | EconomieInvestițiile Lidl în România continuă și în această perioadă, ultimul eveniment de acest fel având loc la data de 4 iunie 2020, dată la care a fost inaugurat primul magazin ce poartă numele retailerului german în localitatea Domnești din județul Ilfov. Situat pe strada Comerțului la nr. 19, noul magazin Lidl din Domnești dispune de o suprafață de vânzare de aproximativ 1300 mp și 180 de locuri de parcare. Deschiderea magazinului echivalează și cu crearea a 20 de noi locuri de muncă.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Domnești continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România” se arată în comunicatul oficial transmis de reprezentanții Lidl că tre presă.
Dincolo de oferta de produse și de calitatea acestora, Lidl pune în continuare mare preț și pe sănătatea angajaților și a clienților care rămâne prioritară mai ales în această perioadă când se impun o serie de măsuri excepționale pentru împiedicarea răspândirii virusului SARS-CoV-2. Prin urmare, și în noul magazin inaugurat în Domnești, vor fi imediat aplicate toate măsurile de sănătate implementate deja în toate unitățile pe care retailerul german le deține în România. Printre acestea se numără montarea de panouri transparente la casele de marcat, limitarea numărului de clienți care se află în același timp în interiorul magazinului, montarea unor dozatoare cu soluție dezinfectantă respectiv dezinfecția constantă a zonelor tranzitate și a obiectelor expuse.
În baza recomandărilor date de autorități, Lidl își asuma de asemenea sarcina de a informa clienții cu privire la riscurile de sănătate din această perioadă, recomandările retailerului fiind publicate atât online, pe situl oficial cât și în incintele magazinelor din întreaga țară.
Mai mult, Lidl optimizează în continuare formatul magazinelor astfel încât impactul asupra mediului să fie cât mai redus iar experiența de cumpărături cât mai bună.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Domnești continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România” se arată în comunicatul oficial transmis de reprezentanții Lidl că tre presă.
Dincolo de oferta de produse și de calitatea acestora, Lidl pune în continuare mare preț și pe sănătatea angajaților și a clienților care rămâne prioritară mai ales în această perioadă când se impun o serie de măsuri excepționale pentru împiedicarea răspândirii virusului SARS-CoV-2. Prin urmare, și în noul magazin inaugurat în Domnești, vor fi imediat aplicate toate măsurile de sănătate implementate deja în toate unitățile pe care retailerul german le deține în România. Printre acestea se numără montarea de panouri transparente la casele de marcat, limitarea numărului de clienți care se află în același timp în interiorul magazinului, montarea unor dozatoare cu soluție dezinfectantă respectiv dezinfecția constantă a zonelor tranzitate și a obiectelor expuse.
În baza recomandărilor date de autorități, Lidl își asuma de asemenea sarcina de a informa clienții cu privire la riscurile de sănătate din această perioadă, recomandările retailerului fiind publicate atât online, pe situl oficial cât și în incintele magazinelor din întreaga țară.
Mai mult, Lidl optimizează în continuare formatul magazinelor astfel încât impactul asupra mediului să fie cât mai redus iar experiența de cumpărături cât mai bună.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY : liderii fiscali recurg la AI pentru a consolida gestiunea taxelor pe fondul aparitiei de noi riscuri
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday