Lidl isi extinde reteaua si inaugureaza primul magazin in Domnesti
Data publicarii: 11-06-2020 | EconomieInvestițiile Lidl în România continuă și în această perioadă, ultimul eveniment de acest fel având loc la data de 4 iunie 2020, dată la care a fost inaugurat primul magazin ce poartă numele retailerului german în localitatea Domnești din județul Ilfov. Situat pe strada Comerțului la nr. 19, noul magazin Lidl din Domnești dispune de o suprafață de vânzare de aproximativ 1300 mp și 180 de locuri de parcare. Deschiderea magazinului echivalează și cu crearea a 20 de noi locuri de muncă.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Domnești continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România” se arată în comunicatul oficial transmis de reprezentanții Lidl că tre presă.
Dincolo de oferta de produse și de calitatea acestora, Lidl pune în continuare mare preț și pe sănătatea angajaților și a clienților care rămâne prioritară mai ales în această perioadă când se impun o serie de măsuri excepționale pentru împiedicarea răspândirii virusului SARS-CoV-2. Prin urmare, și în noul magazin inaugurat în Domnești, vor fi imediat aplicate toate măsurile de sănătate implementate deja în toate unitățile pe care retailerul german le deține în România. Printre acestea se numără montarea de panouri transparente la casele de marcat, limitarea numărului de clienți care se află în același timp în interiorul magazinului, montarea unor dozatoare cu soluție dezinfectantă respectiv dezinfecția constantă a zonelor tranzitate și a obiectelor expuse.
În baza recomandărilor date de autorități, Lidl își asuma de asemenea sarcina de a informa clienții cu privire la riscurile de sănătate din această perioadă, recomandările retailerului fiind publicate atât online, pe situl oficial cât și în incintele magazinelor din întreaga țară.
Mai mult, Lidl optimizează în continuare formatul magazinelor astfel încât impactul asupra mediului să fie cât mai redus iar experiența de cumpărături cât mai bună.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Domnești continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România” se arată în comunicatul oficial transmis de reprezentanții Lidl că tre presă.
Dincolo de oferta de produse și de calitatea acestora, Lidl pune în continuare mare preț și pe sănătatea angajaților și a clienților care rămâne prioritară mai ales în această perioadă când se impun o serie de măsuri excepționale pentru împiedicarea răspândirii virusului SARS-CoV-2. Prin urmare, și în noul magazin inaugurat în Domnești, vor fi imediat aplicate toate măsurile de sănătate implementate deja în toate unitățile pe care retailerul german le deține în România. Printre acestea se numără montarea de panouri transparente la casele de marcat, limitarea numărului de clienți care se află în același timp în interiorul magazinului, montarea unor dozatoare cu soluție dezinfectantă respectiv dezinfecția constantă a zonelor tranzitate și a obiectelor expuse.
În baza recomandărilor date de autorități, Lidl își asuma de asemenea sarcina de a informa clienții cu privire la riscurile de sănătate din această perioadă, recomandările retailerului fiind publicate atât online, pe situl oficial cât și în incintele magazinelor din întreaga țară.
Mai mult, Lidl optimizează în continuare formatul magazinelor astfel încât impactul asupra mediului să fie cât mai redus iar experiența de cumpărături cât mai bună.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an