Lidl inaugureaza doua magazine: unul in orasul Gherla, judetul Cluj, iar celalalt in orasul Marghita, judetul Bihor
Data publicarii: 17-08-2020 | EconomieInvestițiile în lanțul de magazine locale ale Lidl România continuă cu inaugurarea a două noi unități la data de 13 august. Cele două noi magazine sunt amplasate în orașele Gherla și Marghita din județele Cluj, respectiv Bihor.
Pentru că sănătatea angajaților și a clienților este o problemă cât se poate de importantă în aceste ultime luni, la fel ca și în unitățile deja existente, compania Lidl se va asigura că toate măsurile de prevenire și combatere luate pe vreme de pandemie vor fi aplicate și în aceste noi magazine, așa cum sunt deja ele aplicate în celelalte unități deschise pe tot cuprinsul țării.
Noul magazin Lidl din Marghita este situat pe strada Ion Luca Caragiale la numerele 31-35 în vreme ce magazinul din gherla poate fi accesat de către clienți pe strada Hășdății la numărul 1. Ambele unități dispun de o suprafață de vânzare de 1300 m pătrați și de parcări generoase. În vreme ce parcarea magazinului din Marghita oferă clienților acces imediat la 80 de locuri de parcare, cel din Gherla dispune de 130 de locuri de parcare dar și de o stație de încărcare pentru autovehiculele electrice. Așa cum ne-a obișnuit deja lanțul de magazine Lidl, orarul de funcționare ale celor două unități va fi de luni până sâmbătă între orele 7.00 și 22.00 iar duminica între 8.00 și 20.00.
„Inaugurarea magazinelor din orașele Gherla și Marghita continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, se arată în comunicatul oficial.
În acest sens, Lidl se îngrijește în permanență de optimizarea formatului magazinelor sale astfel încât impactul asupra mediului să fie redus iar experiența clienților să fie una cât mai bună. Spre exemplu, magazinul din Gherla înlocuiește o altă unitate amplasată la aceeași adresă care a fost închisă la începutul anului 2020 deoarece aceasta nu mai corespundea standardelor companiei atât din punct de vedere al sustenabilității cât și a experienței clienților. Pe de altă parte, magazinul din Marghita semnalează debutul Lidl pe piața acestui oraș, prilej cu care se vor crea și 25 noi locuri de muncă.
„Pentru că sănătatea angajaților, a clienților și a partenerilor este prioritară pentru Lidl, și în noile magazine din Gherla și Marghita se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în rețeaua din România. Printre acestea se numără montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat, limitarea numărului de clienți care pot intra în același timp în magazin, precum și montarea de dozatoare cu soluție dezinfectantă pentru clienți și dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate și obiectelor expuse”, se arată în comunicatul oficial transmis de către reprezentanții companiei.
Pentru că sănătatea angajaților și a clienților este o problemă cât se poate de importantă în aceste ultime luni, la fel ca și în unitățile deja existente, compania Lidl se va asigura că toate măsurile de prevenire și combatere luate pe vreme de pandemie vor fi aplicate și în aceste noi magazine, așa cum sunt deja ele aplicate în celelalte unități deschise pe tot cuprinsul țării.
Noul magazin Lidl din Marghita este situat pe strada Ion Luca Caragiale la numerele 31-35 în vreme ce magazinul din gherla poate fi accesat de către clienți pe strada Hășdății la numărul 1. Ambele unități dispun de o suprafață de vânzare de 1300 m pătrați și de parcări generoase. În vreme ce parcarea magazinului din Marghita oferă clienților acces imediat la 80 de locuri de parcare, cel din Gherla dispune de 130 de locuri de parcare dar și de o stație de încărcare pentru autovehiculele electrice. Așa cum ne-a obișnuit deja lanțul de magazine Lidl, orarul de funcționare ale celor două unități va fi de luni până sâmbătă între orele 7.00 și 22.00 iar duminica între 8.00 și 20.00.
„Inaugurarea magazinelor din orașele Gherla și Marghita continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, se arată în comunicatul oficial.
În acest sens, Lidl se îngrijește în permanență de optimizarea formatului magazinelor sale astfel încât impactul asupra mediului să fie redus iar experiența clienților să fie una cât mai bună. Spre exemplu, magazinul din Gherla înlocuiește o altă unitate amplasată la aceeași adresă care a fost închisă la începutul anului 2020 deoarece aceasta nu mai corespundea standardelor companiei atât din punct de vedere al sustenabilității cât și a experienței clienților. Pe de altă parte, magazinul din Marghita semnalează debutul Lidl pe piața acestui oraș, prilej cu care se vor crea și 25 noi locuri de muncă.
„Pentru că sănătatea angajaților, a clienților și a partenerilor este prioritară pentru Lidl, și în noile magazine din Gherla și Marghita se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în rețeaua din România. Printre acestea se numără montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat, limitarea numărului de clienți care pot intra în același timp în magazin, precum și montarea de dozatoare cu soluție dezinfectantă pentru clienți și dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate și obiectelor expuse”, se arată în comunicatul oficial transmis de către reprezentanții companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut