Kaspersky - Limitarea daunelor: actualizările software în timp util pot reduce la jumătate costurile breșelor de securitate
Data publicarii: 17-12-2020 | IT&CPotrivit raportului Kaspersky „How businesses can minimize the cost of a data breach”, companiie mari care folosesc tehnologii învechite pot pierde cu până la 47% mai mulți bani în comparație cu cei care își actualizează software-ul în timp util, atunci când se confruntă cu scurgeri de date. Pentru companiile mici și mijlocii, această diferență este chiar mai mare, procentul urcând până la 54%.
Problema software-ului învechit și neactualizat este una cât se poate de actuală și importantă în desfășurarea activităților de zi cu zi ale organizațiilor, aproape jumătate din acestea folosind cel puțin o formă de tehnologie învechită în structura lor.
Vulnerabilitățile sunt inevitabile în software însă ceea ce contează este felul în care organizațiile reușesc să acopere aceste probleme în conformitate cu corecțiile și actualizările puse la dispoziție de dezvoltatori. E de aceea important ca utilizatorii să își instaleze întotdeauna cele mai noi versiuni software disponibile, chiar dacă acestea, prin noutățile care le aduc, ar putea îngreuna la un moment dat munca angajaților, fiind nevoie uneori de un nou proces de învățare și aclimatizare cu noi interfețe sau noi opțiuni.
„Orice costuri suplimentare pentru desfășurarea activităților unui business sunt, desigur, esențiale, mai ales în această perioadă. Situația economică globală este instabilă din cauza pandemiei și ne așteptăm să fie reduse investițiile în IT și în securitatea IT. Acesta este motivul pentru care, în raportul din acest an „IT Security Economics” am vrut să explorăm modul în care companiile pot reduce prejudiciul în cazul unui incident de securitate cibernetică. Raportul oferă un o argumentare puternică pentru problema software-ului învechit și arată de ce este atât de importantă. Chiar dacă este imposibil să scapi de el peste noapte, există unele măsuri ce pot fi luate pentru a atenua riscul. Companiile nu numai că pot economisi bani, dar pot evita și alte consecințe potențial nefaste - ceea ce este crucial pentru orice business”, comentează Sergey Martsynkyan, Head of B2B Product Marketing la Kaspersky.
Care sunt motivele pentru care companiile amână actualizarea sistemelor tehnologice? Ei bine, potrivit raportului Kaspersky, cel mai frecvent astfel de motiv este cel al incompatibilității actualizărilor cu aplicațiile interne (48%). O altă problemă poate fi și cea a angajaților care refuză să lucreze cu versiuni noi de software dar există și situații în care tehnologiile nu sunt actualizate deoarece acestea aparțin membrilor board-ului.
Problema software-ului învechit și neactualizat este una cât se poate de actuală și importantă în desfășurarea activităților de zi cu zi ale organizațiilor, aproape jumătate din acestea folosind cel puțin o formă de tehnologie învechită în structura lor.
Vulnerabilitățile sunt inevitabile în software însă ceea ce contează este felul în care organizațiile reușesc să acopere aceste probleme în conformitate cu corecțiile și actualizările puse la dispoziție de dezvoltatori. E de aceea important ca utilizatorii să își instaleze întotdeauna cele mai noi versiuni software disponibile, chiar dacă acestea, prin noutățile care le aduc, ar putea îngreuna la un moment dat munca angajaților, fiind nevoie uneori de un nou proces de învățare și aclimatizare cu noi interfețe sau noi opțiuni.
„Orice costuri suplimentare pentru desfășurarea activităților unui business sunt, desigur, esențiale, mai ales în această perioadă. Situația economică globală este instabilă din cauza pandemiei și ne așteptăm să fie reduse investițiile în IT și în securitatea IT. Acesta este motivul pentru care, în raportul din acest an „IT Security Economics” am vrut să explorăm modul în care companiile pot reduce prejudiciul în cazul unui incident de securitate cibernetică. Raportul oferă un o argumentare puternică pentru problema software-ului învechit și arată de ce este atât de importantă. Chiar dacă este imposibil să scapi de el peste noapte, există unele măsuri ce pot fi luate pentru a atenua riscul. Companiile nu numai că pot economisi bani, dar pot evita și alte consecințe potențial nefaste - ceea ce este crucial pentru orice business”, comentează Sergey Martsynkyan, Head of B2B Product Marketing la Kaspersky.
Care sunt motivele pentru care companiile amână actualizarea sistemelor tehnologice? Ei bine, potrivit raportului Kaspersky, cel mai frecvent astfel de motiv este cel al incompatibilității actualizărilor cu aplicațiile interne (48%). O altă problemă poate fi și cea a angajaților care refuză să lucreze cu versiuni noi de software dar există și situații în care tehnologiile nu sunt actualizate deoarece acestea aparțin membrilor board-ului.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut