Kaspersky: Jocurile, LEGO și K-pop – în topul căutărilor online ale copiilor, înainte de Crăciun
Data publicarii: 26-12-2020 | LifestyleApropierea sărbătorilor de iarnă, vine la pachet cu o serie de pregătiri pe care oamenii din lumea întreagă și le fac, pentru a- bucura pe cei din jur dar mai ales, pentru a-și îndeplini dorințele acumulate în perioada de peste an. Luând ca etalon luna noiembrie ca fiind luna în care majoritatea celor tineri își fac listele cu dorințele de Crăciun, experții Kaspersky Safe Kids au analizat căutările efectuate ale copiilor în această perioadă.
Potrivit datelor cumulate de Kaspersky, date bazate pe informații anonimizate furnizate voluntar de utilizatorii aplicațiilor Kaspersky Safe Kids, copiii au manifestat interese crescute în mai multe domenii în perioada cuprinsă între sfârșitul lunii octombrie respectiv sfârșitul lunii noiembrie a acestui an. Printre cele mai căutate forme de divertisment și cadouri s-au numărat astfel jocurile, desenele animate, serviciile și platformele, hobby-urile sau consolele de jocuri. Din punct de vedere al intereselor, conduc în topul listei jocurile cu 44%, urmate de muzică, 14% respectiv cumpărăturile cu 10%.
Dintre copiii care au căutat jocuri, cei mai mulți au fost interesați de Roblox (23%), Among Us (21%) respectiv Minecraft (20%). Printre alte jocuri populare mai regăsim Gacha Life și Fortnite cu 16% respectiv 11% dintre căutări. Surprinzător, deși Sony a lansat recent noua consolă PlayStation, pe acest segment de piață căutările s-au îndreptat în mare parte înspre Nintendo Switch (42%), PlayStation clasându-se pe locul al doilea (36%), urmat de Xbox (22%). Cele mai căutate jocuri pentru consola celor de la Nintendo au fost în această perioadă Mario, Animal Crossing și The Legend of Zelda: Breath of the Wild.
În ceea ce privește celelalte căi de divertisment, muzica K-pop s-a aflat în continuare în topul căutărilor efectuate de generațiile tinere, cu 48% din totalul acestora. Căutările au fost dominate pe acest segment de două trupe preferate: BTS și BLACKPINK cu 58% respectiv 42% din căutări.
„Există o vorbă populară pe internet: «Google știe mai multe despre tine decât știe mama ta», ceea ce sună ridicol de adevărat. Știind ce caută copiii, îi putem ajuta pe părinți să le înțeleagă mai bine nevoile, să le ia în considerare intențiile și chiar să devină prieteni mai buni - ceea ce este, desigur, vital nu doar înainte de Crăciun, ci și pe tot parcursul anului”, comentează Anna Larkina, expertă în analiza conținutului web la Kaspersky.
Potrivit datelor cumulate de Kaspersky, date bazate pe informații anonimizate furnizate voluntar de utilizatorii aplicațiilor Kaspersky Safe Kids, copiii au manifestat interese crescute în mai multe domenii în perioada cuprinsă între sfârșitul lunii octombrie respectiv sfârșitul lunii noiembrie a acestui an. Printre cele mai căutate forme de divertisment și cadouri s-au numărat astfel jocurile, desenele animate, serviciile și platformele, hobby-urile sau consolele de jocuri. Din punct de vedere al intereselor, conduc în topul listei jocurile cu 44%, urmate de muzică, 14% respectiv cumpărăturile cu 10%.
Dintre copiii care au căutat jocuri, cei mai mulți au fost interesați de Roblox (23%), Among Us (21%) respectiv Minecraft (20%). Printre alte jocuri populare mai regăsim Gacha Life și Fortnite cu 16% respectiv 11% dintre căutări. Surprinzător, deși Sony a lansat recent noua consolă PlayStation, pe acest segment de piață căutările s-au îndreptat în mare parte înspre Nintendo Switch (42%), PlayStation clasându-se pe locul al doilea (36%), urmat de Xbox (22%). Cele mai căutate jocuri pentru consola celor de la Nintendo au fost în această perioadă Mario, Animal Crossing și The Legend of Zelda: Breath of the Wild.
În ceea ce privește celelalte căi de divertisment, muzica K-pop s-a aflat în continuare în topul căutărilor efectuate de generațiile tinere, cu 48% din totalul acestora. Căutările au fost dominate pe acest segment de două trupe preferate: BTS și BLACKPINK cu 58% respectiv 42% din căutări.
„Există o vorbă populară pe internet: «Google știe mai multe despre tine decât știe mama ta», ceea ce sună ridicol de adevărat. Știind ce caută copiii, îi putem ajuta pe părinți să le înțeleagă mai bine nevoile, să le ia în considerare intențiile și chiar să devină prieteni mai buni - ceea ce este, desigur, vital nu doar înainte de Crăciun, ci și pe tot parcursul anului”, comentează Anna Larkina, expertă în analiza conținutului web la Kaspersky.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut