ING Bank - Comunicat rezultate Q3 2021
Data publicarii: 06-12-2021 | Finante-BanciPotrivit ultimelor raportări oficiale ale ING Bank România, producția de credite noi pe segmentul persoanelor fizice în cel de-al treilea trimestru a crescut cu 54% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, au fost epuizate și fondurile alocate prin programul IMM Invest, acestea fiind suplimentate cu peste 400 de milioane de lei, fonduri care vor fi disponibile în cadrul aceluiași program până la finele anului curent. ING a fost implicată de asemenea într-o serie de tranzacții importante de finanțare a unor companii românești de prestigiu printre care se numără grupul RCS&RDS, grupul Ameropa sau Gersim Impex.
“Creditarea a accelerat în al treilea trimestru. În segmentul persoanelor fizice, clienții noștri au obținut cu 54% mai multe credite față de nivelurile înregistrate anul trecut. În același timp, am menținut o rată a creditelor neperformante în linie cu media pieței, de 3,7%. Aceasta indică un portofoliu sănătos, pe care l-am construit prin politica ING de creditare responsabilă. Pentru IMM Invest am epuizat plafonul alocat în 2021 (1,1 miliarde de lei). În consecință, am primit o alocare suplimentară de 400 de milioane de lei, disponibilă clienților noștri până la sfârșitul anului”, spune Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România.
“Creditarea a accelerat în al treilea trimestru. În segmentul persoanelor fizice, clienții noștri au obținut cu 54% mai multe credite față de nivelurile înregistrate anul trecut. În același timp, am menținut o rată a creditelor neperformante în linie cu media pieței, de 3,7%. Aceasta indică un portofoliu sănătos, pe care l-am construit prin politica ING de creditare responsabilă. Pentru IMM Invest am epuizat plafonul alocat în 2021 (1,1 miliarde de lei). În consecință, am primit o alocare suplimentară de 400 de milioane de lei, disponibilă clienților noștri până la sfârșitul anului. A fost un trimestru bun, cu evoluții pozitive pentru indicatorii financiari pe de o parte, dar și multe lansări de produse pe de altă parte. Optimizarea costurilor, evoluția creditării și în special costurile mai reduse cu provizioanele de risc ne-au adus o creștere a profitabilității comparativ cu aceeași perioadă a anului 2020. La portofoliul de produse și servicii digitale am adăugat asigurările de sănătate disponibile 100% online din Home’Bank, plățile prin numărul de telefon folosind serviciul AliasPay și, nu în ultimul rând, cardurile virtuale. Totodată, am lansat primul credit verde pentru persoanele fizice, încurajând deciziile responsabile în rândul celor care doresc un vehicul mai prietenos cu mediul”, a continuat aceasta.
Astfel, producția de credite noi pe segmentul persoanelor fizice a depășit cu peste 54% nivelurile înregistrate în cel de-al treilea trimestru al anului trecut, creditele de nevoi personale fiind și cele care au avut cea mai bună dinamică în această perioadă. Media este de peste 5000 de credite de nevoi personale acordate lunar 100% online, prin intermediul aplicației mobile Home Bank.
De asemenea, instituția bancară și-a menținut și poziția de lider din perspectiva Net Promoter Score (NPS), oferind o experiență bună clienților cumulată cu o ofertă mare de produse și servicii digitale. De altfel, potrivit celui mai recent studiu realizat independent de Kantar,ING este banca cu care clienții au declarat că lucrează cel mai ușor.
Mai mult, ING Bank România a acordat în primele patru luni de funcționare a programului IMM Invest credite noi în valoare de peste 1,2 miliarde de lei, cu 20% mai mult comparativ cu 2020. Numărul de cereri din această perioadă s-a ridicat la 5000, plafonul alocat fiind aproape epuizat, motiv pentru care banca a solicitat încă din vara o suplimentare a acestuia, obținând în cele din urmă o majorare de 400 de milioane de lei.
“Creditarea a accelerat în al treilea trimestru. În segmentul persoanelor fizice, clienții noștri au obținut cu 54% mai multe credite față de nivelurile înregistrate anul trecut. În același timp, am menținut o rată a creditelor neperformante în linie cu media pieței, de 3,7%. Aceasta indică un portofoliu sănătos, pe care l-am construit prin politica ING de creditare responsabilă. Pentru IMM Invest am epuizat plafonul alocat în 2021 (1,1 miliarde de lei). În consecință, am primit o alocare suplimentară de 400 de milioane de lei, disponibilă clienților noștri până la sfârșitul anului”, spune Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România.
“Creditarea a accelerat în al treilea trimestru. În segmentul persoanelor fizice, clienții noștri au obținut cu 54% mai multe credite față de nivelurile înregistrate anul trecut. În același timp, am menținut o rată a creditelor neperformante în linie cu media pieței, de 3,7%. Aceasta indică un portofoliu sănătos, pe care l-am construit prin politica ING de creditare responsabilă. Pentru IMM Invest am epuizat plafonul alocat în 2021 (1,1 miliarde de lei). În consecință, am primit o alocare suplimentară de 400 de milioane de lei, disponibilă clienților noștri până la sfârșitul anului. A fost un trimestru bun, cu evoluții pozitive pentru indicatorii financiari pe de o parte, dar și multe lansări de produse pe de altă parte. Optimizarea costurilor, evoluția creditării și în special costurile mai reduse cu provizioanele de risc ne-au adus o creștere a profitabilității comparativ cu aceeași perioadă a anului 2020. La portofoliul de produse și servicii digitale am adăugat asigurările de sănătate disponibile 100% online din Home’Bank, plățile prin numărul de telefon folosind serviciul AliasPay și, nu în ultimul rând, cardurile virtuale. Totodată, am lansat primul credit verde pentru persoanele fizice, încurajând deciziile responsabile în rândul celor care doresc un vehicul mai prietenos cu mediul”, a continuat aceasta.
Astfel, producția de credite noi pe segmentul persoanelor fizice a depășit cu peste 54% nivelurile înregistrate în cel de-al treilea trimestru al anului trecut, creditele de nevoi personale fiind și cele care au avut cea mai bună dinamică în această perioadă. Media este de peste 5000 de credite de nevoi personale acordate lunar 100% online, prin intermediul aplicației mobile Home Bank.
De asemenea, instituția bancară și-a menținut și poziția de lider din perspectiva Net Promoter Score (NPS), oferind o experiență bună clienților cumulată cu o ofertă mare de produse și servicii digitale. De altfel, potrivit celui mai recent studiu realizat independent de Kantar,ING este banca cu care clienții au declarat că lucrează cel mai ușor.
Mai mult, ING Bank România a acordat în primele patru luni de funcționare a programului IMM Invest credite noi în valoare de peste 1,2 miliarde de lei, cu 20% mai mult comparativ cu 2020. Numărul de cereri din această perioadă s-a ridicat la 5000, plafonul alocat fiind aproape epuizat, motiv pentru care banca a solicitat încă din vara o suplimentare a acestuia, obținând în cele din urmă o majorare de 400 de milioane de lei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri