Revolut și utilizatorii săi au donat peste 10 milioane de euro pentru Crucea Roșie, în cadrul apelului pentru Ucraina
Data publicarii: 11-03-2022 | Finante-BanciRevolut a colectat în ultimele zile peste 10 milioane de euro din donații, în cadrul unui apel internațional pentru Ucraina, lansat de Crucea Roșie.
Astfel, începând cu data de 25 februarie, Revolut le-a permis utilizatorilor săi să doneze în mod direct din aplicație, către cauza Crucii Roșii. Reacția utilizatorilor a fost neașteptată, doar în primele 24 de ore, aceștia donând peste 1 milion de euro. În zilele care au urmat, din ce în ce mai multe societăți naționale de Cruce Roșie au fost integrate în aplicație, astfel încât utilizatori din 50 de țări și teritorii au putut să doneze instant, fără comision, direct către această organizație umanitară, fie către reprezentanța locală a acesteia, fie către Federația Internațională de Cruce Roșie și Semilună Roșie. În primele opt zile ale lunii martie, utilizatorii Revolut din România au donat peste 630.000 de euro prin intermediul opțiunii Donații. Aceasta este de altfel și cea mai mare sumă strânsă pe plan local, în scopuri caritabile, de la lansarea acestei funcționalități.
De asemenea, CEO-ul Revolut, Nik Storonsky, a anunțat la data de 1 martie că în perioada 1-8 martie, compania va oferi pentru fiecare donație realizată de un utilizator, o sumă egală, din partea companiei, până la valoarea de 1,5 milioane de lire sterline (aproximativ 1,8 milioane de euro). În urma acestui anunț, s-au efectuat la nivel global peste 300.000 de donații, valoarea totală a acestora depășind 10 milioane de euro.
”Acest război afectează oamenii zilnic, la nivel personal, psihologic, emoțional, prin separarea de cei dragi, prin violență și sentimentul de insecuritate continuă. România, ca țară vecină, a primit deja pe teritoriul său sute de mii de cetățeni din Ucraina. Pentru toți cei care au decis să rămână în România va fi nevoie de sprijin cu alimente, găzduire, obiecte de uz personal și acces la servicii sociale, de sănătate, de educație. În același timp, pentru cetățenii rămași în Ucraina nevoile umanitare sunt în creștere și vom continua să răspundem acestor necesități. Le mulțumim tuturor celor care au donat până acum și contăm, în continuare, pe solidaritatea lor pentru a asigura tot sprijinul necesar populației vulnerabile în fața războiului”, a declarat Ioan Silviu Lefter, director general, Crucea Roșie Română.
Fondurile colectate în urma donațiilor vor fi utilizate pentru acordarea de prim ajutor și de ajutoare umanitare victimelor războiului din Ucraina și milioanelor de refugiați ucraineni care au fost nevoiți să își părăsească țara în ultimele două săptămâni, de la începerea ostilităților. Donațiile vor fi transferate în procent de 100% Crucii Roșii, către societățile naționale din fiecare țară și către entitatea internațională.
“Suntem recunoscători să vedem susținerea pe care clienții noștri au demonstrat-o față de acest apel important al Crucii Roșii. Este un motiv de mândrie pentru noi ca, grație tehnologiei, să reușim să mărim viteza de reacție a societății într-o situație de urgență, atât prin donațiile instant și gratuite, cât și prin propria contribuție financiară. Noi toți de la Revolut suntem mândri să facem parte dintr-o companie britanică cu acoperire globală care ajută poporul ucrainean în vremuri dificile. Generozitatea clienților noștri va permite Crucii Roșii să asigure servicii critice umanitare și medicale atât în Ucraina, cât și în țările învecinate”, a declarat Christopher Guttridge, coordonatorul echipei Donații din cadrul Revolut.
Astfel, începând cu data de 25 februarie, Revolut le-a permis utilizatorilor săi să doneze în mod direct din aplicație, către cauza Crucii Roșii. Reacția utilizatorilor a fost neașteptată, doar în primele 24 de ore, aceștia donând peste 1 milion de euro. În zilele care au urmat, din ce în ce mai multe societăți naționale de Cruce Roșie au fost integrate în aplicație, astfel încât utilizatori din 50 de țări și teritorii au putut să doneze instant, fără comision, direct către această organizație umanitară, fie către reprezentanța locală a acesteia, fie către Federația Internațională de Cruce Roșie și Semilună Roșie. În primele opt zile ale lunii martie, utilizatorii Revolut din România au donat peste 630.000 de euro prin intermediul opțiunii Donații. Aceasta este de altfel și cea mai mare sumă strânsă pe plan local, în scopuri caritabile, de la lansarea acestei funcționalități.
De asemenea, CEO-ul Revolut, Nik Storonsky, a anunțat la data de 1 martie că în perioada 1-8 martie, compania va oferi pentru fiecare donație realizată de un utilizator, o sumă egală, din partea companiei, până la valoarea de 1,5 milioane de lire sterline (aproximativ 1,8 milioane de euro). În urma acestui anunț, s-au efectuat la nivel global peste 300.000 de donații, valoarea totală a acestora depășind 10 milioane de euro.
”Acest război afectează oamenii zilnic, la nivel personal, psihologic, emoțional, prin separarea de cei dragi, prin violență și sentimentul de insecuritate continuă. România, ca țară vecină, a primit deja pe teritoriul său sute de mii de cetățeni din Ucraina. Pentru toți cei care au decis să rămână în România va fi nevoie de sprijin cu alimente, găzduire, obiecte de uz personal și acces la servicii sociale, de sănătate, de educație. În același timp, pentru cetățenii rămași în Ucraina nevoile umanitare sunt în creștere și vom continua să răspundem acestor necesități. Le mulțumim tuturor celor care au donat până acum și contăm, în continuare, pe solidaritatea lor pentru a asigura tot sprijinul necesar populației vulnerabile în fața războiului”, a declarat Ioan Silviu Lefter, director general, Crucea Roșie Română.
Fondurile colectate în urma donațiilor vor fi utilizate pentru acordarea de prim ajutor și de ajutoare umanitare victimelor războiului din Ucraina și milioanelor de refugiați ucraineni care au fost nevoiți să își părăsească țara în ultimele două săptămâni, de la începerea ostilităților. Donațiile vor fi transferate în procent de 100% Crucii Roșii, către societățile naționale din fiecare țară și către entitatea internațională.
“Suntem recunoscători să vedem susținerea pe care clienții noștri au demonstrat-o față de acest apel important al Crucii Roșii. Este un motiv de mândrie pentru noi ca, grație tehnologiei, să reușim să mărim viteza de reacție a societății într-o situație de urgență, atât prin donațiile instant și gratuite, cât și prin propria contribuție financiară. Noi toți de la Revolut suntem mândri să facem parte dintr-o companie britanică cu acoperire globală care ajută poporul ucrainean în vremuri dificile. Generozitatea clienților noștri va permite Crucii Roșii să asigure servicii critice umanitare și medicale atât în Ucraina, cât și în țările învecinate”, a declarat Christopher Guttridge, coordonatorul echipei Donații din cadrul Revolut.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut