Investitiile pentru parcarile subterane ar putea ajunge la 600 de mii de euro
Data publicarii: 15-02-2007 | Economie"Peste tot in lume este un singur operator pentru parcajele din centru, toate se fac intr-un flux foarte bine pus la punct, care sa descurajeze parcajul la suprafata si sa stimuleze parcajul subteran. Asta ne dorim si noi", a spus Videanu.
In ceea ce priveste tariful, primarul Capitalei a precizat ca "vor exista tarife diferentiate, iar Municipalitatea va urmari ca acestea sa fie suportabile pentru bucuresteni".
Potrivit edilului-sef, primul parcaj subteran la care vor incepe lucrarile, in decursul acestui an, este cel de la Gara de Nord. Adriean Videanu a explicat ca, pe masura ce vor fi construite noile parcaje subterane, parcarile de la sol, tip Dalli, vor disparea, mai ales ca in contractul dintre Primarie si Dalli se mentioneaza ca in cazul in care Municipalitatea are alte posibilitati, parteneriatul poate fi desfiintat.
Potrivit unei hotarari a Consiliului General al Municipiului Bucuresti vor fi amenajate parcari in piata Garii de Nord, in Piata Sala Palatului, la Perla, Aleea Circului, in Piata Alba Iulia, pe B-dul Barbu Vacarescu, la Gara Baneasa, pe Str. Walter Maracineanu, in Parcul Herastrau, la Pavilioanele H.
Vor mai fi amenajate alte sase parcari in Piata Sudului, in Piata Hurmuzachi, in Piata Obor , in fata restaurantului Pescarus, in Piata Amzei si in Piata Dorobanti si in zonele Piata Universitatii, Piata Domenii, Piata Charles de Gaulle, Bulevardul Magheru si Strada Edgar Quinet.
De asemenea, Primaria Capitalei va derula, in perioada 14 februarie-2 martie 2007 prima faza a proiectului "Strategia pentru dezvoltarea parcarilor in regim de parteneriat public-privat in Bucuresti".
Contractul este in valoare de 600.000 de euro (banii provenind dintr-un grant primit de la guvernul spaniol) si a fost semnat cu firma de consultanta Inocsa Ingenieria. pentru a afla necesarul locurilor de parcare din Bucuresti.
Proiectul presupune efectuarea unor sondaje, pe strada, pentru a depista cererea si oferta locurilor de parcare din Capitala." Strategia ne va da elemente de detaliu, la cele 100 de zone din inelul principal. In momentul de fata traficul in Bucuresti este limitat de parcjul haotic, intamplator, fie ca este legal, fie ca este ilegal", a precizat Videanu.
Studiul va fi folosit la intocmirea proiectului privind strategia constructiei de parcari, care va trebui finalizata pana in luna iunie 2007.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall