British Airways ofera clientilor un ghid online de pregatire a calatoriilor
Data publicarii: 15-02-2007 | TurismPotrivit comunicatului de presa, planificarea unei calatorii va dura numai cinci minute, informatiile legate de oferta companiei aeriene putand fi accesate prin intermediul internetului. Astfel, printr-un simplu click, turistii si oamenii de afaceri vor putea alege destinatia si cursa din oferta British Airways sau vor putea face rezervarea si check-in online. De asemenea, ei vor putea opta pentru locul in avion si pentru schimbarea datelor de calatorie.
Ghidul online de pe site va permite o accesibilitate mai mare, precum si o economisire a timpului necesar alegerii celei mai bune oferte de pret a biletului de avion, in functie de zilele de calatorie, iar portalul poate fi accesat de la orice calculator. Site-ul cuprinde toate informatiile necesare pentru zbor precum si pe cele despre destinatia care urmeaza a fi vizitata.
De asemenea, ghidul on-line da posibilitatea tiparirii unei liste de documente necesare calatoriei, calcularea excedentului de bagaj si a costulului aferent acestuia, comandarea unui scaun cu rotile pentru persoanele cu dizabilitati, listarea informatiilor medicale si a serviciilor de relaxare oferite la sol, a vaccinurilor oligatorii pentru unele tari de destinatie. Serviciul permite si trimiterea itinerariului pe email sau tiparirea acestuia direct de pe site.
"Romania a inregistrat progrese mari in domeniul tehnologiei si a devenit o piata care progreseaza din ce in ce mai mult in acest domeniu iar din acest motiv, consideram ca folosind portalul www.BA.com , pasagerii nostri pot beneficia cu adevarat foarte usor de produsele si serviciile de calitate pe care British Airways le ofera", a mai spus Enciu.
In plus, se poate afla valoarea biletului in valuta tarii din care se face plecarea, cu ajutorul unui convertor valutar international, plata facandu-se online prin card bancar. Oferta permite si posibilitatea de a face o rezervare pentru servicii de cazare la hotel, pentru un tur al orasului in limuzina sau elicopter sau pentru un transfer catre un alt aeroport. Aceste optiuni suplimentare sunt adaptate in functie de orasul care urmeaza a fi vizitat.
Un alt serviciu promovat de operatorul britanic, care are ca scop economisirea timpul pasagerilor, este operatiunea de check-in online, prin care un pasager isi poate alege locul in avion. Serviciu a inregistrat in Romania, in luna decembrie 2006, o crestere de 86%, comparativ cu luna decembrie 2005. Serviciul este disponibil tuturor pasagerilor cu pana la 24 de ore inaintea decolarii zborului, prin intermediul sectiunii intitulate 'Manage my booking'.
Sectiunea permite modificarea si personalizarea detaliilor de calatorie, alegerea locului in avion, a preferintelor culinare si a serviciilor oferite inainte de zbor, la aeroport, in timpul zborului si la destinatie.
Pentru aproximativ 190 de aeroporturi exista posibilitatea tiparirii online a cartii de imbarcare, eliminandu-se astfel necesitatea asteptarii la coada pentru emiterea acesteia. Serviciul va fi introdus de catre British Airways si pe aeroportul Henri Coanda.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall