30 de secunde de publicitate la Oscar costa 1,7 milioane de dolari
Data publicarii: 16-02-2007 | MediaO parte dintre advertiseri, printre care AT & T, Coca-Coca, G.M. si Kodak, sponsorizeaza si acoperirea pe internet a premiilor Oscar, pe site-ul Oscar.com. De asemenea, ABC discuta pentru prima data cu clientii de publicitate posibilitatea de a vinde reclama pe telefon, alaturi de informatiile despre eveniment, descarcate de utilizatorii de telefonie mobila. "Vom fi prezenti oriunde vrea clientul sa fim", a declarat vicepresedintele de vanzari de la ABC Television Network, Geri Wang.
Anul acesta preturile au fost mai mari decat anul trecut, cu toate acestea reclamele s-au vandut mai repede decat la premiile Oscar din 2006.
ABC, parte din Compania Walt Disney, a cerut anul acesta 1,7 milioane de dolari, pentru 30 de secunde de publicitate, comparativ cu pretul de 1,65 de milioane de dolari din 2006 si 1,6 milioane de dolari in 2005.
Totusi, comparativ cu preturile reclamelor de la finala de fotbal american, Super Bowl, spoturile de la Oscaruri sunt mai ieftine. Reteaua de televiziune CBS a vandut un spot de 30 de secunde, in finala Super Bowl de anul acesta, cu aproximativ 2,6 milioane de dolari.
Premiile Oscar reprezinta al doilea cel mai vizionat show TV, dupa finala Super Bowl. Peste 93 de milioane de persoane s-au uitat anul acesta la finala SuperBowl in timp ce, anul trecut, gala Oscar a fost urmarita de 39 de milioane de telespectatori.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut