MasterCard: Cele mai multe tipuri de carduri emise in 2006 au fost co-branded
Data publicarii: 21-02-2007 | Finante-Banci"Cardurile de credit co-branded deschid pentru institutiile financiare bancare si non-bancare noi canale prin care se adreseaza clientilor existenti si, in acelasi timp, reprezinta o metoda excelenta de a atrage noi segmente de consumatori."
Institutiile partenere MasterCard din Romania au continuat si in 2006 sa promoveze cardurile de credit in randul utilizatorilor prin intermediul numeroaselor campanii initiate. Unele au redus dobanzile pentru cardurile de credit, altele au marit perioada de gratie sau au oferit consumatorilor bonusuri pentru cumparaturile efectuate la comercianti. De asemenea, MasterCard a sustinut si emiterea unei editii limitate de carduri prilejuite de Campionatul Mondial de Fotbal 2006.
"Anul trecut am desfasurat impreuna cu institutiile partenere o serie de campanii menite sa incurajeze, pe de o parte posesorii de carduri sa faca cumparaturi la comerciantii din mediul real si virtual si, pe de alta parte, sa incurajeze comerciantii sa accepte plata cu cardul. De asemenea, faptul ca putem utiliza cardul si pentru a plati impozitele sau amenzile ori diverse facturi la utilitati, a determinat posesorii de carduri sa vada in instrumentele de plata pe care le detin o alternativa rapida si sigura de a realiza tranzactii", adauga Denisa Mateescu.
Tranzactiile online au inregistrat si ele cresteri de la o luna la alta pentru ca posesorii cardurilor MasterCard si Maestro au invatat ca pot efectua tranzactii in magazinele virtuale romanesti si la comerciantii virtuali din intreaga lume in conditii de maxima securitate datorita standardului 3D Secure implementat de MasterCard si Romcard.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut