Ikea cheltuieste 1,3 milioane euro pentru cataloagele de promovare a produselor
Data publicarii: 21-02-2007 | AfaceriCatalogul are aproximativ 300 de pagini, prezinta cele mai importante 3.000 de produse din gama de 7000 de articole care vor fi disponibile in magazin si va fi distribuit gratuit, direct la usa locuintei.
Catalogul precede inaugurarea pe 21 martie a primului magazin Ikea din Romania, pentru care au fost investiti 25 milioane euro, potrivit oficialilor companiei.
Magazinul este situat in zona comerciala Baneasa are o suprafata de 26.000 metri patrati si va oferi consumatorilor 7.000 de articole de mobilier si accesorii care acopera toate ariile casei. Magazinul va fi aprovizionat in proportie de 10% cu articole din ceramica si textile de la furnizori din Romania, potrivit oficialilor Ikea. Magazinul va cuprinde un showroom de mobila, un departament de accesorii si decoratiuni, o zona de joaca pentru copii si zone pentru servit masa.
Gama de produse va acoperi toate ariile casei: sufragerie, dormitor, birou, baie, camera copilului, dar si articole textile, corpuri de iluminat, articole pentru depozitare, accesorii si decoratiuni pentru gradina. Oficialii Ikea estimau pentru primul an de dupa deschidere un numar de 2,5 milioane de vizitatori.
Asemeni celorlalte magazine Ikea din lume, si cel din Romania este operat prin sistem de franciza de catre firma Moaro Trading, in baza acordului cu Inter Ikea Systems B.V., detinatoarea conceptului Ikea si singura companie din lume in masura sa acorde dreptul de franciza.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut