Marile companii au alocat, in 2006, in medie, 70.000 de euro pentru serviciile de PR
Data publicarii: 28-02-2007 | AfaceriPentru aproximativ 30% dintre respondenti activitatile de relatii publice sunt asimilate planului de marketing, in timp ce 38% dintre acestia considera ca activitatile de PR reprezinta o parte a planului general de afaceri.
De asemenea, studiul arata ca in aproape 63% din situatii decizia de contractare a unei agentii de relatii publice revine managementului de varf.
Potrivit datelor furnizate de CCRP, doar aproximativ 35% din companiile intervievate au compartimente distincte de relatii publice, iar in aproape 53% din cazuri activitatile de relatii publice intra in atributiile departamentului de marketing. Studiul mai arata ca aproape 35% din companii folosesc comunicarea corporativa, iar 13,7% folosesc doar comunicarea de marketing.
Reprezentantii Clubului Companiilor de Relatii Publice spun, in interpretarea datelor cercetarii, ca sumele folosite pentru dezvoltarea serviciilor de relatii publice nu ofera o imagine corecta a bugetelor alocate PR-ului. Acest lucru se intampla pentru ca in studiu nu au fost precizate activitatile pe care o companie le intreprinde si care pot fi definite ca activitati de PR.
Cercetarea a fost realizata de Clubul Companiilor de Relatii Publice si de compania Daedalus Consulting in perioada noiembrie 2006 - ianuarie 2007. Datele au fost colectate prin interviuri telefonice realizate cu cei mai importanti 200 de investitori si de advertiseri din Romania.
Clubul Companiilor de Relatii Publice (CCRP) este o asociatie non-profit, infiintata in 2003. CCRP reuneste zece companii de relatii publice din Romania: 2activePR, DC Communication, Free Communication, Image Promotion, Millenium Communication, Ogilvy PR Worldwide, Perfect Ltd., PRAIS Corporate Communication, Premium Communication si The Practice.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut