Vagoanele de lux ale CFR, folosite, in medie, de zece oameni de afaceri zilnic
Data publicarii: 28-02-2007 | TurismCFR Calatori a investit aproximativ patru milioane euro pentru modernizarea a opt vagoane, iar trei dintre acestea au fost introduse in luna decembrie pe rutele Bucuresti -Timisoara si retur, Bucuresti-Oradea si retur. Restul vagoanelor se afla in parcul CFR si sunt folosite ca rezerve.
In ceea ce priveste rentabilitatea serviciului, compania feroviara are in vedere realizarea, in urmatoarele sase luni, a unei analize de marketing pentru evaluarea modului in care clientii au primit serviciul.
"O perioada de sase-opt luni va fi relevanta pentru evaluarea modului in care clientii au primit serviciul din mai multe perspective, respectiv a gradului de utilizare pe fiecare vagon si a rutelor de succes unde au circulat aceste vagoane", au precizat reprezentantii biroului de presa al CFR Calatori.
De asemenea, CFR Calatori ia in calcul posibilitatea achizitiei de alte vagoane de lux, decizia urmand sa fie luata in luna iunie, in functie de rezultatele si cerintele pietei.
Directorul de marketing CFR Calatori, Adrian Vlaicu, a declarat la inceputul lunii ianuarie ca pentru perioada urmatoare se estimeaza ca vor fi introduse vagoane business pentru Iasi, Suceava si Constanta.
"Preturile nu sunt foarte mari, insa clasa business se adreseaza omului rafinat care isi doreste un confort ridicat si servicii de calitate, celui care isi doreste sa lucreze in timpul calatoriei sau sa asculte muzica la casti intr-un cadru linistit, mai exact omului de afaceri", a precizat directorul CFR Calatori. Acesta a mai spus ca majoritatea clientilor prefera clasa business exclusive.
Vagoanele business sunt introduse in trenurile de lung parcurs. Modernizarile au fost realizate in atelierele CFR Grivita, iar serviciul business este de doua tipuri, standard si exclusive. Vagoanele ofera facilitati care nu exista la vagoanele intercity de clasa I, iar dotarile constau fotolii confortabile din piele pentru serviciul exclusiv si din plus pentru serviciul standard, in monitoare video cu diagonala de 51 de centimetri pentru pasageri, modul pentru casti cu patru canale audio, acces wireless la internet, display-uri montate in spatarele scaunelor pe care se pot urmari programe video si instalatii de climatizare. Vagoanele dispun si de facilitati pentru persoanele cu dizabilitati locomotorii, existand lifturi pentru usurarea accesului la bordul vagonului si grup sanitar special dotat. De asemenea, vagoanele business au baruri cu frigidere, cuptoare cu microunde si expresoare de cafea.
In ceea ce priveste tarifele, acestea sunt in functie de destinatie, platindu-se un supliment, iar calatorii beneficiaza de un pachet de servicii care include un sandvis si o apa minerala. Astfel, pentru un bilet pe ruta Bucuresti-Oradea la vagonul business standard la trenul in calatorii platesc 155,10 lei, iar la business exclusive 135,10 lei. Biletul la clasa exclusive pentru Bucuresti-Timisoara costa 146,40 lei, iar la clasa standard 126,40 lei.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut