Proverbul ''haina il face pe om'', luat in seama si de romani
Data publicarii: 06-03-2007 | LifestyleDupa ce au golit rafturile magazinelor de alimente inainte de sarbatori, romanii s-au grabit sa-si schimbe in primele luni din 2007 garderoba, ajutati si de comercianti, care au practicat reduceri in ianuarie. Astfel, volumul afacerilor derulate de companiile care activeaza in comertul cu textile si incaltaminte a inregistrat o crestere de peste 150%, comparativ cu acelasi interval din 2006. Insa nu doar haina il face pe om, ci si produsele de ingrijire personala. Acestea, impreuna cu produsele farmaceutice au cunoscut un avans la vanzari de 82,4%. Totusi, volumul bunurilor achizitionate in luna ianuarie a fost inferior celui raportat pentru decembrie 2006.
Romanii sunt tot mai preocupati de felul in care arata, comertul cu textile si incaltaminte inregistrand in ianuarie o crestere de peste 150%, comparativ cu acelasi interval din 2006. Totusi, volumul vanzarilor este inferior celui consemnat in perioada sarbatorilor de iarna.
Marfurile nealimentare au fost cel mai dinamic segment al comertului cu amanuntul in luna ianuarie. Cifra de afaceri a companiilor care activeaza in acest sector a consemnat un avans de 23%, fata de luna ianuarie a anului 2006, potrivit Institutului National de Statistica (INS). Statistica nu cuprinde cifra de afaceri a companiilor care comercializeaza autovehicule si motociclete.
Integral in Curentul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut