Proverbul ''haina il face pe om'', luat in seama si de romani

Data publicarii: 06-03-2007 | Lifestyle

Dupa ce au golit rafturile magazinelor de alimente inainte de sarbatori, romanii s-au grabit sa-si schimbe in primele luni din 2007 garderoba, ajutati si de comercianti, care au practicat reduceri in ianuarie. Astfel, volumul afacerilor derulate de companiile care activeaza in comertul cu textile si incaltaminte a inregistrat o crestere de peste 150%, comparativ cu acelasi interval din 2006. Insa nu doar haina il face pe om, ci si produsele de ingrijire personala. Acestea, impreuna cu produsele farmaceutice au cunoscut un avans la vanzari de 82,4%. Totusi, volumul bunurilor achizitionate in luna ianuarie a fost inferior celui raportat pentru decembrie 2006.

Romanii sunt tot mai preocupati de felul in care arata, comertul cu textile si incaltaminte inregistrand in ianuarie o crestere de peste 150%, comparativ cu acelasi interval din 2006. Totusi, volumul vanzarilor este inferior celui consemnat in perioada sarbatorilor de iarna.

Marfurile nealimentare au fost cel mai dinamic segment al comertului cu amanuntul in luna ianuarie. Cifra de afaceri a companiilor care activeaza in acest sector a consemnat un avans de 23%, fata de luna ianuarie a anului 2006, potrivit Institutului National de Statistica (INS). Statistica nu cuprinde cifra de afaceri a companiilor care comercializeaza autovehicule si motociclete.

Integral in Curentul

Ultimele stiri pe BankNews.ro: