Rebranding: Headvertising va gestiona contul de creatie al Unicredit Tiriac Bank
Data publicarii: 07-03-2007 | MediaAgentia de creatie independenta autohtona Headvertising va oferi servicii de creatie si strategie noului grup bancar UniCredit Tiriac Bank, rezultat in urma fuziunii Unicredit Romania si HVB-Tiriac, in urma unei licitatii castigate pe 2 martie, la care au participat sapte agentii. Brief-ul pentru licitatie (cerintele clientului - n.red.) a fost trimis celor sapte agentii invitate la pitchul desfasurat pe 9 februarie, iar prezentarile s-au derulat pe o perioada de trei zile, 21-23 februarie, potrivit unui comunicat transmis de agentia Headvertising.
Licitatia a fost organizata de HVB Tiriac Bank si UniCredit Romania, care in urma fuziunii se vor numi UniCredit Tiriac Bank. Numele noii banci va intra in vigoare de la 1 iunie a.c.
Contul de media (planificare si achizitie de spatiu publicitar) al UniCredit Tiriac Bank va fi gestionat de agentia Mediacom Romania, parte din grupul mondial de publicitate WPP, potrivit reprezentantilor agentiei. Mediacom este agentia de media partenera cu care grupul Unicredit lucreaza pe plan regional.
Anterior acestei fuziuni, bugetul de media al Unicredit a fost gestionat de agentia Brand Connection, parte din operatiunile grupului Lowe&Partners Romania (afiliata la Interpublic), iar serviciile de creatie erau asigurate de agentia de publicitate autohtona Friends Advertising.
Grupul HVB Tiriac lucra, pentru partea de creatie, cu Headvertising, din 2006.
Headvertising este o agentie de creatie infiintata in 1992. Printre clientii majori pentru care lucreaza se numara Romtelecom (Dolce), Interbrew (Noroc, Stella Artois), Red Bull si DaimlerChrysler.
UniCredit Group este prezent in Romania prin UniCredit Romania si HVB Tiriac Bank. Fuziunea celor doua banci a creat un jucator cu active totale nete de 3,3 miliarde euro, 132 de sucursale si 600.000 de clienti. Structura actionariatului bancii rezultate in urma fuziunii va fi compusa din Bank Austria Creditanstalt (BA-CA), cu 44,88% din actiuni, UniCredito Italiano, cu 10,219%, Redrum - 20,17% si Vesanio, cu 20,22% din capital. Restul actionarilor vor detine fiecare participatii de sub 1%.
UniCredit Group este unul dintre cele mai mari grupuri bancare din Europa, fiind prezent in 20 de piete bancare prin intermediul a 7.000 de sucursale care deservesc 35 de milioane de clienti. In cadrul grupului, BA-CA este responsabila de activitatile bancare din Europa Centrala si de Est.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut