Orange Romania va lucra cu Leo Burnett & Target, pentru servicii de creatie
Data publicarii: 08-03-2007 | MediaOperatorul de telefonie mobila Orange va lucra din acest an, pentru servicii de creatie, cu agentia Leo Burnett & Target, afiliata operatiunilor grupului mondial de publicitate Publicis, au declarat persoane apropiate negocierilor. Miscarea Orange in Romania vine ca urmare a revizuirii contului de creatie la nivel paneuropean, estimat la circa 200 de milioane de dolari, in primavara anului trecut. Orange a ales atunci sa lucreze cu doua agentii din grupul Publicis si cu Euro RSCG, parte din grupul Havas, la nivel european. Ambele grupuri, Publicis si Havas, deruleaza operatiuni in Romania.
Dintre agentiile afiliate celor doua grupuri de publicitate, Publicis Romania, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett & Target si ADDV Euro RSCG, Orange a ales sa lucreze cu Leo Burnett & Target, au declarat persoane apropiate procesului de revizuire a contului de creatie al operatorului de telefonie.
Orange Romania si Leo Burnett & Target nu au comentat informatia.
In ultimii ani, contul de creatie Orange a fost majoritar detinut de agentia independenta romaneasca Tempo Advertising. Tempo a asigurat rebrandingul Dialog in Orange, in 2002. Punctual, Orange Romania a lucrat in ultima perioada si cu una dintre cele mai creative agentii din Europa, Wieden & Kennedy Londra (de exemplu, campania "Hide & Seek", din toamna lui 2006).
Contul de media al Orange este gestionat in Romania de o agentie afiliata altui grup mondial de publicitate, Interpublic. Este vorba despre Initiative Media.
Agentia full-service Leo Burnett & Target SA, infiintata in 1994, este detinuta minoritar de grupul Publicis si se numara printre cele mai mari agentii de publicitate din Romania. Agentia detine clienti precum Altex, Interbrew (Bergenbier), Cris-Tim, QAB (Prigat) si Philip Morris. Leo Burnett&Target face parte din grupul Leo Burnett Romania, care mai grupeaza agentiile Starcom si Starlink Media (servicii de comunicare media), Starlink Creative Services (creatie), iLeo (servicii interactive), The Practice (PR) si 23 (shop de creatie).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut